9.april.

Med et grunnfag i historie og som samfunnsfaglærer hadde det nok vært nært på oppsigelsesgrunn og stor skam om jeg ikke kunne trykke ja. [:)]

nei, men nå vet jeg det... hehe

stemmte før jeg googlet det [8D]

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Nope, har ingen aning...

.. Men til mitt "forsvar" så har vi faktisk aldri hatt histore, geografi og div. andre fag på skolen..  [8D]

Steinerskolen?

Hehe, bare en utrulig dårlig skole æ håpe har skjerpa sæ ! [8D]

Nope, har ingen aning...

.. Men til mitt "forsvar" så har vi faktisk aldri hatt histore, geografi og div. andre fag på skolen..  [8D]

Steinerskolen?

Det nekter jeg faktisk å tro. Uansett så finnes tv, radio, aviser.

Jeg skjemmes over hva resultatet på fremsiden viser[:o][:o]

Hva er grunnen til at dere ikke vet dette?

(Og jeg tenker ikke på dere som har kommet til Norge i senere tid, men jeg forventer nesten at dere legger ned en liten innsats for å lære litt om landet dere bor i nå..)

ORIGINAL: Gollemor

(Og jeg tenker ikke på dere som har kommet til Norge i senere tid, men jeg forventer nesten at dere legger ned en liten innsats for å lære litt om landet dere bor i nå..)

Jeg er helt enig. Jeg kan forstå at det finnes noen som faktisk har grunn til å ikke vite. Om man f.eks har kommet til Norge i voksen alder eller noe slikt. Men uansett. Denne dagen blir alltid nevt i media og gjerne litt ekstra krigsprogram fra krigen osv. Så dette er en dato som alle bør vite.
Ble litt sjokka her jeg nå.

Ellers hadde jeg termin for 6 år siden i dag, men storebror var allerede blitt over 5 uker... [;)]

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: *Månestråle*

Ja det er jo bursdagen min [:D]

Og ja jeg vet hva du egentlig vil frem til [;)]

Gratulerer med dagen!

Takk takk =)

Ja, og hadde jeg ikke visst det burde jeg vært FLAU!
Alle nordmenn bør vite om den datoen, gitt.

Må si meg enig her..[:-]

nei. er dårlig på datoer

Utenom at det er bryllupsdagen til mine kjære besteforeldre, så vet jeg godt hva som skjedde 9. april for 61 år siden ja![:)] 

Jeg er dårlig å huske datoer... Så kom ikke på det :P Men nå ser jeg hva svaret var ja og burde vel kanskje ha klart å husket det :P

ORIGINAL: IsThaBeth

Nope, har ingen aning...

Steinerskolen?

Det nekter jeg faktisk å tro. Uansett så finnes tv, radio, aviser.

Det e fakta ;P Vi hadde boka ja, åpna kanksje bøkern i 1 time (altså, 1 historie time etc.) men æ vil ikke si at vi har hatt det.. Og når det e tv, radio og avise så følge æ ikke med i det hele tatt [8D]

E ikke stolt av det, altså. Har blitt flinkere, til og med kjøpt mæ radio no ;)

Back
Topp