9+4 og verker i rygg!

Anita89

Elsker forumet
Er "bare" 9+4 i dag. Og jeg verker så utrolig masse i ryggen (oppforbi rumpa)
Kommer meg nesten ikke utav senga:/
Noe jeg kan gjøre for ikke å bli værre?

det høres litt ut som begynnelse på bekkenløsning :(
du bør helst ikke løfte noe tungt, og bruke fysioterapi.. jeg har det, men være no siden det er 3 gang jeg er gravid..
gå i tura i skog og mark hjelpe mye på..

Hvis det er bekkenet bør du få litt behandling og trene. Fikk beskjed fra fysio sist at det var viktig med styrke trening. F.eks Pilates eller trening slynge.

Jeg har noe liknende. Vi driver å maler huset. Og når jeg har holdt på i mange timer har jeg vondt etterpå. En dag klarte jeg nesten ikke å gå!? Hva er dreia med det!?!?

Anyways, jeg er for det meste fin. Kiropraktoren kalte det begynnende bekkenlåsning og knakk det opp. Deilig:-)

har det akkurat det samme som deg... er jeg for lenge i en sitte/ligge stilling er det et kjempe vondt å komme opp...

Æsj da:/ er så kjedelig:( hadde litt med han første også, men kom ikke så tidlig! Kiropraktor er vel dyrt også? :/ mange ganger har jeg mest lyst å sykemelde meg også. Men får ikke til å gjøre det:/

Kiropraktor kan være verdt å prøve. Ja det er litt dyrt. Men det kan være gull hvis det virker. Jeg bør gå innimellom for å forebygge:-)

Ellers kan du la legen din henvise deg til manuellterapeut.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så kjipt og så tidlig :-/ er det en form bekkenløsning kanskje? Når du er gravid så har du rett på gratis time hos fysioterapeut hvis du har bekkenløsning med gangvansker og får henvisning fra lege. Kanskje verdt et forsøk?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Æsj da:/ er så kjedelig:( hadde litt med han første også, men kom ikke så tidlig! Kiropraktor er vel dyrt også? :/ mange ganger har jeg mest lyst å sykemelde meg også. Men får ikke til å gjøre det:/

Anbefaler kiropraktor på det sterkeste!!!
Første konsultasjonen er litt dyrere, ellers bruker det vel å ligge rundt 300,-
Vel anvendte penger! Når man kommer i gang trenger man ofte ikke gå mer enn hver andre uke.
Du blir ikke bedre i bekkenet bare av sykemelding... Actions må til! Behandling og trening ga meg en mye bedre hverdag forrige svangerskap (selv om jeg likevel var sykemeldt, men det var pga svangerskapsmigrene.)
Greit å ha et bekken som er i noen lunde form til fødsel også... ;P

Back
Topp