9-åring med migrene...tips????

løve78

Forumet er livet
Aurora på 9 år har fått migrene. Hun har veldig kraftige anfall med oppkast. Anfallene varer i alt fra noen timer til 2 døgn. Noen som har noen tips om hva som funker? Har aldri hatt noe sånt selv, så er litt i villrede føler jeg. (Vi venter på utrednig på sykehus)
 
akupuntur..

Jeg var krafitg rammet av migrene, forsøkt de fleste smertestillende mot migrene og ingen ting har hjulpe meg..


ble kvitt min migrene når jeg ble sammen med sambo (snart min ektemann)
og svigermor startet å behandle meg mot migrene..
de to tre første benhandligene jeg fikk var kun lindrende... og etter hvert så fikk hun knekken på problemområdene som trigget alle mine anfall..

ABOSLUTT verdt å forsøke...

(jeg har då slete med mirgene fra jeg startet på skolen 5-6 år til jeg ble 18 og et halvt år)
 
Jeg har også ei frøken på 10 år som enten får migreneanfall eller eppilepsianfall. Hun har ikke vært på utredning, men må se å få henne av gårde. Det utarter seg sånn: Hun våkner om morgenen og klager på vondt i hode, er blek i huden og nesten litt blålig på leppene. hun sover langt utover dagen og våkner dan og vann av at hun må kaste opp. så når det har gått noen timer utover dagen/ettermidagen så blir hun kvikkere igjen. ikke moro å ha det sånn.

Hun har nå startet opp med vitaminer og mineraler og omega3 som skal ha god effekt på bl.a høyt blodtrykk, ADHD, diabetes, leddgikt, ME med mer. Jeg håper det hjelper på sånne anfall også og det tror jeg faktisk. Det er nå sånn at kroppen bruker vitaminer, mineraler og sporestoffer til oppbygging og vedlikehold av alle kroppens funksjoner så derfor er det veldig viktig å tilføre kroppen nok. Jeg krysser fingrene for at det skal hjelpe. Jeg betaler ca 5kr dagen for dette og det er det da hvert hvis det hjelper.
 
Back
Topp