8uker

Tammy87

Betatt av forumet
Jippi jeg er 8uker i dag, ser ut som dette går bra [emoji173] legetime på torsdag, hvor lang tid tar det før man får time hos ultralyd med henvisning ? Jeg klør i fingrene og vite hvordan det går med lille spira mi [emoji1405]
Holder til i Fredrikstad

Hadde time hos lege onsdag. Men fikk ikke time til tul før den 12 april. Er jo en evighet til.

Det kommer jo helt ann på hvor travelt det er å få den timen. Jeg var på vekstestimering sist da jm syns at vesla vokste sakte. Da fikk jeg ul time dagen etterpå. Regner med det er mindre travelt med tul.. :-)

Jeg leste at legen kan henvise, men det er de som tat TUL som selv bestemmer når de vil gi deg time, du kan få time fort, men også ganske seint :/

Okei, da vurdere jeg å bestille time selv , orker ikke vente mer [emoji28] koster 850kr for tidlig ul rett ved meg der jeg bor , så lurer på om jeg skal gjøre det [emoji16]

• Liker
Reactions: ECB
Okei, da vurdere jeg å bestille time selv , orker ikke vente mer [emoji28] koster 850kr for tidlig ul rett ved meg der jeg bor , så lurer på om jeg skal gjøre det [emoji16]

Jeg leste meg litt opp på det, siden jeg skal be om hennvisning selv i morgen, kjipt det kan ta så lang tid :(

850 var jo en ganske grei pris da! Bestilte time i dag selv, men her koster det 1400!

1350kr betalt vi

Ja.. ligger på rundt den prisen de fleste stedene jeg sjekket tror jeg. Men gikk for et sted jeg har hørt og lest veldig mye positivt om :)

Billig i Fredrikstad , he he [emoji23] grugleder meg til i morgen , håper alt er bra og lille nurket mitt vokser [emoji173]

Back
Topp