8mnd :) :)

20092012

Glad i forumet
Idag er lillemann 8 mnd !!
sykt hvor tiden flyr![:D]
vi skal kose oss med soddsuppe og eple idag[:)]

Nicolai går nå godt med støtte (løper mer som...[:D]) og kan sitte ut og bort uten å ramle.
Han har 3 tenner og 5 på gang! (!!)
Sover fremdeles 12timer sammenhengende på natta og nyter livets glade dager[;)]

grattis little dude 

3dager[:)]

8mnd[:)]

Gratulere så mye[:D]
Skjønn han er[:)]

Og soddsuppe? Er det annen type enn sodd? Du spiser vel skikkelig sodd når du bor i trøndelag?[8D]
Nåå fikk jeg himla lyst på innherredssodd[&:]

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Og soddsuppe? Er det annen type enn sodd? Du spiser vel skikkelig sodd når du bor i trøndelag?[8D]

takk takk[:D]
hehe, vi lager sodden selv vi[:)] vet ikke jeg...lærte av mormor[:D] smaker nesten likt som innherredssodd da[:)]

ORIGINAL: Linda_22

hehe, vi lager sodden selv vi[:)] vet ikke jeg...lærte av mormor[:D] smaker nesten likt som innherredssodd da[:)]

NAM![:D]
Her nede (på sørlandet) har vi bare de bøttene med rødt håndtak som det er vassen usmakelig gulrot oppi bøtta. Så vi pleier alltid å koke fersk gulrot ved siden av og plukke ut gulrota fra bøtta.
Så når vi er hjemme i trøndelag, er skikkelig sodd alltid et must[:D] Sammen med ingefærøl.. NAM[:D]

ORIGINAL: Linda_22

NAM![:D]
Her nede (på sørlandet) har vi bare de bøttene med rødt håndtak som det er vassen usmakelig gulrot oppi bøtta. Så vi pleier alltid å koke fersk gulrot ved siden av og plukke ut gulrota fra bøtta.
Så når vi er hjemme i trøndelag, er skikkelig sodd alltid et must[:D] Sammen med ingefærøl.. NAM[:D]

åh! ingefærøl er et MUST[:D][:D][:D] namnam, litt tidlig med middag klokka 12 meeeen.... skikkelig sulten her nå altså[8D][:)]

ORIGINAL: Stine1988

gratulere så my med 8 mnd[:D] så utrolig nydelig han er[;)]

Gratulerer med dagen til dere [:D] Like gammel som min lille godgutt da, har også jubileum i dag [8D] Nydelig gutt du har forresten!

Gratulerer så mye med 8 mnd dagen[:D][:D]
Så nydelig gutten din er[:)][:)]

Back
Topp