8mnd kontroll...

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Tindra er nå 9kg og 74cm :Heartpink
Hun har fått to tenner nede og ingen tegn til at det er flere på vei enda ;) Hun er stort sett blid hele dagen, men begynner å vise frustrasjon/temperament når hun ikke får tak i noe hun vil, eller om vi tar fra henne noe hun VIRKELIG vil ha :joyful:
Hun sover to dupper på dagtid..
Som regel 10-11 og 14-15.
Dessverre måtte jeg tilbake på jobb for en mnd siden, men nyter nå ettermiddager og helger mye mer enn før :) Det er så gøy å se hvor mye som skjer nå, hvor fort hun utvikler seg:happy: Da jeg kom hjem fra jobb en dag, sto hun alene på gulvet..! Kan ikke huske å ha sett henne øve på det engang, haha:joyful:
Hvordan går det med deres små rakkere?
 
Han blir 9 mnd neste uke, og på 9 mnd kontrollen denne uken veide han 11 kg og er 76 cm lang.

Han er en veldig aktiv og nysgjerrig gutt.
Han krabber og reiser seg og går små skritt mens han holder seg langs bordet eller hyllen han støtter seg på.
Han er veldig glad og utforskende.
Jeg ammer fortsatt, dag og natt.
Men han spiser fast føde 4-5 måltider om dagen. Han spiser mest selv, får i biter eller staver som han kan holde i. Brød med smør, nøttesmør osv. Grøt. Middag får han av det vi spiser :)
Smoothie får han til alle måltider.
Han får bare hjemmelaget mat. Jeg elsker å lage mat.

Jeg synes alt blir gøyere og gøyere. Med lek også, føler vi kan herje og leke mer. Det liker jeg mer enn å dulle på gulvet.
Så er vi mye ute, på skiturer med han i pulken. Og trilleturer i sportsvogn, eller så elsker han å sitte i selen på ryggen min.
 
Back
Topp