.

Vi har ikke det på bilen. Tror ikke det har så hensikt. folk kjører som svin uansett. om du står etter veikanten så er det ingen som ser de små skilta i bilen uansett. tror ikke noe på dem. jeg kjører som jeg pleier uansett om jeg ser de merkene. blir jo ikke helt hysterisk om jeg ser en bil med barn, man skal jo ta hensyn uansett.

egentlig så vil jeg ikke ha klistremerker på bilen min heller.

Det minner enkelte barnfrie single idioter (beklager ordvalget) på at noen faktisk har barn i bilen. Stakkars små uskyldige barn. Er altfor mange slike desverre.
Ja, jeg vet om folk som reagerer med å kjøre mer forsiktig da de ser slike skilt, klistremerker...

trur det kan få noen rå kjørerer til å tenke seg om to ganger når de ser skiltet..også unngå farlige forbikjøringer... noen gir selvfølgelig blanke faen...sånn er det jo alltid. andre bremser ned for de begynner å tenke på små gosselige bebisser.. 

ORIGINAL: Black Beauty

ja, jeg tror t.o.m.. folk som oppfører seg som idioter på veien, kanskje tenker seg om en ekstra gang viss de hadde sett det. skulle ikke vært nødvendig selvfølgelig[8|]

Tenker jeg også! [:)]

ORIGINAL: !VærtHerFør!

Jeg legger i alle fall godt merke til det. Og holder god og trygg avstand når jeg kjører bak en bil med slikt merke. Kanskje ekstra avstand.

Tenker også på det når jeg parkerer ved en slik en..at de må få inn barn..ikke greit om bilene står for tett da.

[:)]

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: Hårete Hengepupp

Det minner enkelte barnfrie single idioter (beklager ordvalget) på at noen faktisk har barn i bilen. Stakkars små uskyldige barn. Er altfor mange slike desverre.
Ja, jeg vet om folk som reagerer med å kjøre mer forsiktig da de ser slike skilt, klistremerker...

For mange små uskyldige barn? Eller for mange barnfrie, single idioter?   [8D]
Sorry, men jeg  kunne ikke motstå fristelsen til å pirke...

He he, ikke for mange barn muligens ikke nok

Jeg legger i alle fall godt merke til det. Og holder god og trygg avstand når jeg kjører bak en bil med slikt merke. Kanskje ekstra avstand.

Tenker også på det når jeg parkerer ved en slik en..at de må få inn barn..ikke greit om bilene står for tett da.

Akkurat som meg, og jeg har lagt merke til at alle ikke er fullt så idioter lenger, så jeg tror det har en effekt!

ORIGINAL: Heather

Det med parkering var et godt poeng som jeg ikke hadde tenkt på. Det er klart at de med små barn trenger litt mer plass til å komme inn og ut. Skal begynne å bli litt mer hensynsfull når jeg parkerer, sjekke om det er barneseter i bilen ved siden av.

jeg og

samme her!!Så hvis det funker for meg, tenker jeg at jeg kanskje når fram til et par andre også med et sånn skilt. Bedre med enn uten mener jeg

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Pinnekjøtt Rosa

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: Hårete Hengepupp

For mange små uskyldige barn? Eller for mange barnfrie, single idioter?   [8D]
Sorry, men jeg  kunne ikke motstå fristelsen til å pirke...

He he, ikke for mange barn [:)] muligens ikke nok [:D]

Ikke nok? Jo det tror jeg. Sånn som mange barn blir solg,misbrukt og slått her i verden,så tror jeg det er nok barn[;)] Av gangen mener jeg,ikke for evigheten[8D]

Det betyr bare at det er for mange voldsmenn og slemme folk i verden.
Hadde det vært mer barn i verden og litt mindre voksne ville verden muligens vært et bedre sted å bo [;)]

jeg har det på bilen, og jeg har det der til opplysning til alle idiotene på veien at de skal ta det med ro og kansje ha vet til å vise litt hensyn.. men er vel få tall av folk på veien som tar hensyn til andre...

Og så har jeg bilde av hunderasen vi har på bilen, enda en grunn til å holde litt avstand!![:D]

ORIGINAL: LøveFisk i spionklær

ORIGINAL: murmelmy

Hvor får man kjøpt det da?
 Jeg kjøpte mitt på en bilutstyrsbutikk [:)]

jeg fekk mitt gratis på baby comfort[:)]

Back
Topp