Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SiwAogHansLuca
Kanskje hvis du får motorstopp eller andre problemer, så er det lettere for at folk stopper å hjelper deg hvis de ser det er baby i bilen? Vet ikke...
ORIGINAL: Heather
Hva vil dere oppnå med et slikt budskap i bakruta? Tror dere at andre bilister kjører ekstra varsomt da?
Jepp, dette lurer jeg på i dag [:D]
Hva tror du vi vil oppnå?
Ekstra varsomt?! Det er vel heller snakk om at du ikke grisekjører forbi, eller at du ikke legger deg ut å skal prøve å kjøre fort forbi.
ORIGINAL: 1storog1imagen
Hva vil dere oppnå med et slikt budskap i bakruta? Tror dere at andre bilister kjører ekstra varsomt da?
Ekstra varsomt?! Det er vel heller snakk om at du ikke grisekjører forbi, eller at du ikke legger deg ut å skal prøve å kjøre fort forbi.
Tåpent spørsmål syns jeg! Alle burde skjønne hva man vil med et slikt skilt/merke.
når jeg ser de skiltene holder jeg litt ekstra avstand. så de funker på meg[:)]
ORIGINAL: !VærtHerFør!
Jeg legger i alle fall godt merke til det. Og holder god og trygg avstand når jeg kjører bak en bil med slikt merke. Kanskje ekstra avstand.
Tenker også på det når jeg parkerer ved en slik en..at de må få inn barn..ikke greit om bilene står for tett da.
ORIGINAL: 1storog1imagen
Tåpent spørsmål syns jeg! Alle burde skjønne hva man vil med et slikt skilt/merke.
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Black Beauty
ja, jeg tror t.o.m.. folk som oppfører seg som idioter på veien, kanskje tenker seg om en ekstra gang viss de hadde sett det. skulle ikke vært nødvendig selvfølgelig[8|]
Det tror faktisk ikke jeg. For idioter på veien bryr seg kun om seg selv og lar seg ikke affektere av småbarn. Dessverre. Da hadde de nok brydd seg om at små barn kom til å bli alene pga av dem også