87alenemamma

fruluna

Forumet er livet
Hei går det bra med dere? Er det tøft å være alene med han?

Spør deg jeg siden Jonas og Linnea er ganske likt gamle [:)]
Hvor ofte får Jonas mat nå?
Hvordan sover han på natta?

Linnea får ca hver 3-4 time hun. Går aldri lenger mellom hver gang iallefall. Og hun vil ha ganske ofte på natta også..
Sovner hun 23, våkner hun 2 ca, får mat og sover til rundt 6.
Da får hun mat igjen og jeg skifter bleie, også sover vi og drar oss til 9-10 [:)]

Leser om andre her inne som legger de klokka 21 også sover ungen til 6 og sånn.. Hmm sånn er det ikke her [:D]

Vetle begynte å sove hele natta for ca.1 måned siden. Da begynte han å få grøt. Nå er det grøt ca.kl 20, iseng rundt 2030, og sover til 6-7-tiden. Da er det melk, og 1 time etterpå er det soving igjen.. [:D]

hei fruluna[:D] 
med oss går d no bare bra[:)] ja d er jo tøft men d er mest kos synnes jeg. han er så snill så[;)] 
selv om han har sine stunder med bare hyl og skrik, men d har vi alle[8D]

han får mat hver 3-4 time han også.... men på kvelden spiser han nesten dobbelt av d han pleier, så sover han fra 21:30-ca. 03:00 d er litt deilig[:)] så får han mat og sover til 7 tiden da står vi opp... synnes d er litt tidlig da.. men d gjør vist ikke jonas[8D] 

vi skal til fotografen den 29 mai og ta baby/familie og dåps bilder.. jeg gleder meg[:D] 

Åh er det ikke morsomt med den alderen de er i nå? Syns det er så moro jeg nå! Ler og smiler og babler hele tiden [:D]

Godt å høre at det ikke bare er Linnea som får mat ofte da.. Greit å høre med andre som har baby på samme alder [:)]
Æsj så kjedelig at han våkner så tidlig da.. Det er så deilig med Linnea.. Vi kan ligge å dra oss lenge vi. Har sovet til nesten 12 noen ganger også [:D] Men da blir jo hele dagen ødelagt da..[&:][:D]

Åh fotografbilder blir fint sikkert!! Må se de da når dere har tatt de [:)]

Back
Topp