-*

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
Tror jeg ville lagt inn bud!
Vi kjøpte ett hus fra 74 som trengte oppussing, MEN hadde utleie leilighet på ca 50 kvm. Vi pusset opp leiligheten, malte vegger, kjøpte billig ikea kjøkken og satte inn noen fine billige baderoms møbler.(brukte ca 15000 totalt på oppussing) Nå har vi inntekt på 7000 kr i mnd og har etterhvert pusset opp mer av huset. TAr det etter tid og råd. Angrer ikke ett sekund![:D]

jeg hadde gått for å legge inn bud. 1 år er jo ikke så lenge, og jeg tenker slik at man kan ikke få alt man vil med en eneste gang. Blir jo bra når dere får begynt med oppussing [;)]

Personlig synes jeg det er mye penger å gi for en så stor jobb.
Jeg har selv kjøpt større en gang, noe jeg senere innså at slett ikke var nødvndig, jeg kunne heller lagt penger i å lage bedre løsninger for å få bedre plass. Skyvedørsgarderober, gjort om på kjøkkenet osv...
JEg er også skeptisk til å kjøpe så gamle hus, vi ser selv etter hus nå, men styrer unna oppussingobjekt. Det blir fort dyrere enn antatt. Plutselig er badet pill råttent helt til ytterveggen[&:]
I tillegg til jobben og tiden det tar. Og det å bo i et oppussingsprosjekt[:'(]

Se dere litt mer rundt, sett evnt overtagelsdatoen på deres hus lenger fram, så dere har litt mer tid[;)]

ORIGINAL: Mamma til 3skjønne

Tror jeg ville lagt inn bud!
Vi kjøpte ett hus fra 74 som trengte oppussing, MEN hadde utleie leilighet på ca 50 kvm. Vi pusset opp leiligheten, malte vegger, kjøpte billig ikea kjøkken og satte inn noen fine billige baderoms møbler.(brukte ca 15000 totalt på oppussing) Nå har vi inntekt på 7000 kr i mnd og har etterhvert pusset opp mer av huset. TAr det etter tid og råd. Angrer ikke ett sekund![:D]

men vi har ikke 15.000 til overs engang

Back
Topp