86 eller 92 i Reima vårdress?

*FruM*

Elsker forumet
Jenta vår blir 2 år i juni, vi hadde vårdress i størrelse 80 i fjor høst, men den er nok litt liten nå - så må skaffe ny.
Men trur dere jeg trenger å se etter størrelse 86 eller 92? [8|]

Vi kjøpte nettopp reima vårdress til vår jente som blir 2 i mai. Vi tok str 92. Hun skal jo trss alt ha den utover høsten også [:)]

ORIGINAL: shiby

Vi kjøpte nettopp reima vårdress til vår jente som blir 2 i mai. Vi tok str 92. Hun skal jo trss alt ha den utover høsten også [:)]

Ja, det er det jeg tenker også!
Men er den veldig stor i størrelsen?

Jeg ville prøvd den på. Reima dressen er stor!
Jenta mi bruker fortsatt vinterdressen i str 80 med masse under(hun er 20 mnd)
Men samtidig så er det kjipt å kjøpe 86 hvis den blir fort liten.

Hvor stor er hun da? Mi er 10 kg og 80 cm ca

ORIGINAL: *FruM*

ORIGINAL: shiby

Ja, det er det jeg tenker også!
Men er den veldig stor i størrelsen?

Litt [:-]
Men hun vokser så masse for tiden så jeg vil tro at den er perfekt om 1 mnd tid [:)]
Str 86 ville nok blitt for liten snart ialefall. Hun har str 86 i vinterdressen og den er akkurat passe [:)]

Jeg ville helt klart gått for str 92. Greit den blir jo ganske romslig, men den er tynn så det blir ikke tungt. Kjøpte str 92 til datteren min og den var veldig romslig for å si det sånn, men da passet den en god stund også.

husk at det ikke er stor forskjell mellom str 92 og 98.
eg skulle kjøpe parkdress til tobias, han hadde i 92 men den var begynt å bli trang, skulle avgårde for å kjøpe i 98 men den var kanskje bare 2 cm lenger i beina..... så eg måtte kjøpe en anna type i 104[&:] den var lang i beina,men det gjør ikke noe siden det er strikk i beina også vil han ha denne lenge[:D]

Ville nok kjøpt 92. Har kjøpt det til frøkna her og hun blir 2 år i november. Skal sies at jente mi er lang da.

Frøkna vår fyller 2 i juli, og hun fikk ny dress før jul i str 92... Jeg syns egentlig ikke det varså stor forskjell mellom 80 og 86[:)]

Jeg har kjøpt str 92 i Reima til tuppa mi, hun er 83 cm lang s den er veldig romslig til henne, men hun kan fint bruke den.

92!

Snuppa mi er 2 år og 3 mnd, hun bruker str. 86 i vinterdressen og den er enda stor til
henne! så 92 ville blitt veldig stort? [8|]

Ps! Hun er liten for alderen...

Jeg ville kjøpt 92 tror jeg. Bruker hun 86 ellers i klær eller?
Jeg spurte om det samme når jeg var å handlet regntøy til snuppa. Hun bruker 86, og da fikk jeg beskjed av butikk damen å handle 92, så det passet henne lenger.

Mini blir 2 år i april og har hatt 80 i vinterdress, jeg kjøpte nå 92 i vårdress til han. Mini a tyre sin veldig fin.[:D]. Så ville nok gått for 92 var jeg deg

Jeg ville gått for 86.... Alt for store klær er ikke behaglig å ha på seg. Gutten min brukte 92 nå i høst 2 1/2 år gammel. Da var den veldig romslig...Har kjøpt 98 til han nå i vårdress (3 år).

Hun bruker 86 i klær nå. Hun er litt lubben, men ikke VEEELDIG lang! [:)]

Ville valgt 92. Reima er jo litt større i str,men tror 86 blir fort for liten..
Men det er veldig ubehagelig med store dresser, så ville prøvd den på først[:)] Kjøpte selv 86 i reima det året snuppa ble 2, og 92 i de andre dressene..har brukt reimaen lenge,men nå er den altfor kort...(de hadde bare 86 når jeg kjøpte, hvis ikke ville jeg kjøpt 92-da hadde den sikkert passa i år og[;)])

Back
Topp