83 arbeidsdager igjen til permisjon!

Narren

Narren
Tilbake i jobb i dag etter nesten 4 uker på ferie. Var omtrent like kipt som jeg så for meg (var egentlig moden for å bytte jobb, men venter nå). Så første dag gikk med til å telle opp antall dager til permisjon og hvor mange dager jeg hadde til avspassering i "banken" min. :) nettoen ble 83 dager, det går vell ann å leve med!

Oi.. Har du mye avspasering eller? Har ikke regnet over hvor lenge det er til jeg kan gå, men 83 dager hørtes fryktelig lite ut:) men om jeg trekker fra alle helger og tre uker med ferie, så kanskje det ikke er så gale for meg heller:)

138 dager fikk jeg. Måtte bare regne det ut:) så deilig å vite at hvis alt går bra, så har jeg bare 138 dager igjen på den jobben! Har absolutt ingen planer å jobbe der igjen når jeg er ferdig i permisjon:)

Oi.. Har du mye avspasering eller? Har ikke regnet over hvor lenge det er til jeg kan gå, men 83 dager hørtes fryktelig lite ut:) men om jeg trekker fra alle helger og tre uker med ferie, så kanskje det ikke er så gale for meg heller:)

Det er regne arbeidsdager, helger/juleferie er tatt vekk. Har 22 dager avspassering som jeg da "må" ta ut fordi jeg har heller ikke planer om å komme tilbake. :)

Jeg har.... 0 dager igjen :p desverre!:(

Back
Topp