80x80 lekegrind/Laken

Luxx

Glad i forumet
Kjøpte en 80x80 lekegrind med madrass og skulle gjerne hatt noe annet en et 100x100 teppe over madrassen. Noen som har en lignende grind og evt hva bruker dere?

Vi har 80x80 grind i stua m/madrass. Var på babyshop å sjekka om de hadde laken der, men hadde ikke. Har vasket et mykt teppe som jeg har lagt over, samt sauseskinn og babynest. Tror han skal få det fint oppi der uten laken på selve madrassen...

Men skulle gjerne hatt et laken uansett føler jeg ;)

Ingen rundt som er glade i å sy? Går eventuelt an å kjøpe en billig dyne på f.eks ikea og klipp og sy den. Så kjøper man det dynetrekket man synes er pent og gjør det samme med. Da får man den jo slik man vil ha den - både i størrelse og utseende :)

Ingen rundt som er glade i å sy? Går eventuelt an å kjøpe en billig dyne på f.eks ikea og klipp og sy den. Så kjøper man det dynetrekket man synes er pent og gjør det samme med. Da får man den jo slik man vil ha den - både i størrelse og utseende :)
Har spurt min søster da hun kan sy så får man se hvordan det blir. Hun er også veldig treig av seg men vurderer og kjøpe et sykehus laken og brette det rundt madrassen. Et teppe går jo til nød da madrass trekket kan vaskes men vil jo helst ha et laken eller lignende.

Back
Topp