80x80 lekegrind for liten?

Neidajoda

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi vurderer lekegrind i stuen, både for dagsoving og som "fengsel" så man kan få løpt på do i to minutter når ungen blir mobil nok til at det ikke føles trygt å forlate et par minutter alene i stuen.

Vi har sett på en som er 80x80, men er det for lite? Alternativet vi har sett er 1x1 meter, men den tar jo litt mer plass i stuen.

Kommer vel kanskje litt an på hvor stor plass man har til rådighet? Har man plassen til den på 1x1m så hvorfor ikke:)

Vår er 80×80 Og rommer ca akkurat babygymmen. Om man vil ha plass til babygym og soveplass er 1m×1m bedre.

Det sagt syns jeg størrelsen på vår er super nå, har aldri tenkt på at den er for liten.
Det er muligens en av mine favoritt ting vi kjøpte til mini. Det og vippestolen. Gull verdt.

Vi vurderer lekegrind i stuen, både for dagsoving og som "fengsel" så man kan få løpt på do i to minutter når ungen blir mobil nok til at det ikke føles trygt å forlate et par minutter alene i stuen.

Vi har sett på en som er 80x80, men er det for lite? Alternativet vi har sett er 1x1 meter, men den tar jo litt mer plass i stuen.

Vi brukte vår veldig lite, og så lenge babyen godtar å være oppi der, trenger den ikke å være så stor. ;)
Det er også veldig mulig å bare ta med et pledd på badet og la ungen være der, mens man er på do. ;) (Eller amme samtidig, som jeg ofte måtte. :P)
Han sov i lekegrinden én gang, fordi han sovnet før jeg rakk å flytte ham til babynestet ved siden av meg i sofaen. ;)

Vi skal ha 80x80 om vi skal ha, mest fordi vi ønsker et eget sted til babyen opp fra gulvet og vekk fra hunden/hundehårene :)

Vi hadde 80x80 og begge ungene likte seg i den :) Men vi bodde i ett mindre hus og da var den størrelsen grei, men om vi skulle hatt lekegrind igjen så hadde vi valgt litt større da vi har flyttet til ett større hus :happy: Men dropper lekegrind denne gangen :smug:

Jeg har den str, er misfornøyd! Angrer på at vi ikke valgte 1*1! Lillegutt setter seg fast alt for ofte! Han er 5 mnd og lang nå, så alltid en arm eller fot i sprinklene! Hadde ikke skjedd like ofte i en som er større

Back
Topp