-

Nå har ikke jeg noe svigerinne da, men kommer godt overens med mor til nevøen min, selv om hun ikke er sammen med bror min lenger. De er gode venner de også da.[:)]

Minste bror min på snart 18 år, har kjæreste, men har ikke gått inn for å bli kjent med henne enda, hun er 16 år og en helt annen plass i livet til at jeg føler vi har så mye å snakke om. Har bare møtt henne et par ganger, og så hun er litt beskjeden.[;)]

Men en av mine gode venniner er sammen med bror til samboeren, de bor rett over veien med oss. Kjente henne ikke fra før og likte henne ikke så godt til å begynne med.[8D]

Jeg har et helt greit forhold til søstra til samboeren min. Vi kommer aldri til å bli bestevenninner, men det er ingen krise. Vi kan fint ha en samtale osv, men hun er av og til så humørsjuk at jeg ikke vet hvor jeg har henne. hehe[:)] Hun er et bra menneske altså! Jeg liker henne, men hun provoserer meg av og til..

Jeg har et godt forhold til mine to svigerinner [:)] Men det er ikke et venninneforhold!

Vi møtes ikke alene for å gå på shopping eller kafe liksom. Men vi kan skravle om alt mellom himmel og jord når vi først er i gang og har tid [:D] 

Uansett, det er ikke alle som passer like godt sammen selv om man kunne ønske det. Det er ikke farlig at dere ikke har 100 % kjemi, men kanskje heller ligger på en 80% ? Mitt råd til deg er at du forbereder deg godt til den middagen, med tanke på samtaleemner og sånn. Jo mer forberedt en er jo smidigere går det. Med en positiv innstilling så får dere nok en hyggelig kveld! (selv om det ikke kan måle seg med en venninnekveld, he he)

Jeg ble kjent med mannen min GJENNOM søstera hans[:)] bodde sammen med henne i to år da vi gikk på skole sammen. hun er min besteveninne og hun var forloveren min. jeg var også forloveren hennes. så jeg tror jeg er ganske så heldig[:D][:D][:D]

Her har jeg og søstera til min kjære funnet tonen ganske fort. Vi fant raskt ut at vi er temmelig like og har opplevd en del i livet begge to. Så vi har alltid mye å skravle om. Nå går vi begge gravide. Hun har termin en måned før meg. Så jeg føler vi bare har blitt enda tettere knyttet nå. [:D] Vi bor et stykke fra hverandre sånn at det er ikke snakk om å bare møtes når det passer oss, men vi ringer ganske ofte til hverandre og sender meldinger og sånt noe. Veldig koselig og jeg føler at hun har blitt en god venninne. Jeg er temmelig sikker på at vi kommer til å fortsette å holde kontakt uansett hva som måtte skje med meg og min kjære. Nå tror jeg ikke det blir slutt mellom oss med det første da... Hehe... 

jeg har et godt forhold til mine svigerinner.
spes. ho ene..vi har jevn gml barn og er mye sammen...fikk den store ære å være hennes forlover tidligere i år-

Sambo's søster har vi svææært lite kontakt med! Hun stenger det meste ute, og jeg vet at hun ikke er noen fan av meg - ikke vet jeg hvorfor for jeg prøver egentlig bare å være hyggelig og komme overens med henne!

Sambo sin brors kjæreste - derimot har jeg masse kontakt med og vi finner på ting av og til - ikke så ofte som før men det er mest fordi vi har flyttet litt vekk [:)]

Føler jeg har et godt forhold til svigerinnen min[:)] Vi har barn født samme året og er sammen nesten hver helg... med og uten sambo[:)]

jeg føler jeg har ett godt forrhold til mine svigrinner...

hun som er samboer med storebroren til sambo har jeg godt forhold til,føler jeg kan snakke med henne...synd vi ikke har så god tid lenger begge to så vi får møttes like ofte som vi gjorde en periode...(enig marisko[;)])

yngste søstera til sambo har jeg ikke så god kontakt med...litt fordi hun er veldig spesiell og bortskjemt...men når vi er sammen skarvler vi fordet liksom om løst og fast...
men vil nok si jeg har et bedre forhold til henne andre enn henne yngste...

Jeg har et kjempegodt forhold til min svigerinne. Hun bor 5-6 timer unna oss, så blir ikke så ofte vi sees, men koser oss når vi treffes.

Jeg har to supre svigerinner i søstrene til G som jeg dessverre ser alt for lite av... broren min har fått seg ny kjæreste som jeg bare har møtt en gang, men hun er sikkert koselig

kjempetriveli dame men vi treffes aldri uten at det er med mannen og barna.
har ikke noe veninneforhold til henne.

Jeg EEEEELSKEEEER svigerinna mi<3[8D]
Det er bare 2 år mellom oss å vi kommer godt overens[:)]

Men vi har en 3, hun bor i Lofoten så er ikke så ofte vi møtes, men går godt overens når vi møtes[:)]

Sambo har ingen søsken han da.. Såe.. Ingen kontakt her i gården.. Men har litt kontakt med søskenbarna hans da.. [;)][:D]

Høres ut som meg og min ekssvigerinne. Var ganske close med min bror før, men det har dabbet litt av de siste årene, ser hverandre så sjelden og han har hatt så masse damer de siste par årene. [8D] Eks-svigerinnen min og meg hadde ingenting til felles så vi var ikke noe sånn bestevenninner liksom, snakket jo med hverandre selvfølgelig men.. Kunne aldri falt meg inn å gå på kino bare med henne f.eks. Har vært på besøk hos henne etter det ble slutt mellom brodern og henne, hatt mer å snakke om da enn tidligere, sikkert fordi jeg har unge selv nå. Nå har bodern ny dame som han er forlovet med, og hun er helt annerledes enn ekskona. Klikker bedre med henne.

Her er det veeeeldig dårlig forhold kan man si. Vi er vel det man kan kalle bittre fiender. Og det med alle.. Ikke bare meg, men sambo vil ikke ha noe med de å gjøre heller. Vi fikk ikke komme i dåpen til nevøen til sambo, og det på grunn av at de ødelagte barneutstyr de hadde lånt, og vi mente at de måtte kjøpe nytt siden det var de som hadde ødelagt det. Nå skal hun ene søstra til sambo ha sitt første barn, og hun slenger bare drit om oss uten at vi noen gang har gjort henne noe.. De er en spesiell familie, der sambo er alene gutt med 4 søstre. Foreldrene hans forskjellsbehandler vårt barn, så vi tar avstand kan du si.
Min "kjære svigerinne" håpte til og med at barnet vårt skulle dø når jeg gikk gravid med henne. Slik sier man ikke i det hele tatt. Hun skal ha barn selv nå..

tja søstera til mannen bor 200mil mot nord, så det er ikkje sååå ofte me møtes. men me går godt overens når me møtes, ho er skikkelig moro å drikke sammen med[:D] dama til bror til mannen er ei koselig jente,men litt ustadig[;)] håper dei får det til å fungere denne gangen, siden det tydeligvis er noe viktig der for dei begge[:)]
min bror er singel,men på jakt etter ei snill og fin dame[:)] me fikk møte hans første dame i vinter og var koslig,men litt bestemt[:D] sikkert eg som har lett for å like folk[:D]

Kjempe godt forhold! Hun er som ei god venninne[:)]
Hun kommer hit om samboeren min er hjemme eller ei...Vi ser gjerne film isammen vi[8D]

Back
Topp