Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan regner man seg fram til dette?100% lønn + ulønnet permisjon lønner seg framfor 80% permisjon.
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3
Lurer på om vi fant ut dette vi også.. Tror kanskje det blir det.100% lønn + ulønnet permisjon lønner seg framfor 80% permisjon.
Regn ut hva 80% lønn i 59 uker vs 100% lønn i 49 uker. De 20% man taper i løpet av 59 uker er mer enn hva full lønn er i 10 uker.Hvordan regner man seg fram til dette?![]()
Termin 20. februar -14
100% lønn + ulønnet permisjon lønner seg framfor 80% permisjon.
Husk at du har rett på sykepenger om du tar 80%, jeg ble syk med snappa når jeg hadde ulønnet permisjon.Regn ut hva 80% lønn i 59 uker vs 100% lønn i 49 uker. De 20% man taper i løpet av 59 uker er mer enn hva full lønn er i 10 uker.
Husk å regne fra pappaens lønn de ukene han skal ha (minst 14 uker).
Synes det er litt tidlig å tenke på det enda
Termin 9.februar med første frøet![]()
Ja det er sant det hehe. Men kommer ikke til å tenke på det før etter uke 12 og jeg vet alt går braGår fort til vi er 30 uker på vei å må søke
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14
Man mister vel ikke mulighet for sykemelding ved 100% lønn? Det er vel hvis man er i ulønnet perm man ikke kan sykemelde seg?Hva mener dere med ulønnet permisjon? Skal dere ha det når pappaen har perm, skjønte ikke den
Når man tar 80% så blir det jo så lite man kan være med ungen. Da er h*n 6/7 måneder når jeg skal begynne på det synes jeg er alt for tidlig.
Hvis man tar 100% mister man retten til sykemelding?
Sist hadde jeg plager med bekkenet, er stygt redd for at det vil skje nå også.
Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤
Det er helt riktig. Men blir man syk i løpet av de 10 ukene eller i løpet av de 4 første ukene på jobb har man ikke rett på penger om man skulle bli syk/sykemeldtMan mister vel ikke mulighet for sykemelding ved 100% lønn? Det er vel hvis man er i ulønnet perm man ikke kan sykemelde seg?
Det er greit å være hjemme i 59 uker ja så man slipper å være tilbake i jobb når baby er så liten. Men istedenfor å ta 80% lønn i 59 uker, lønner det seg å ta 100% lønn i 49 uker og uten lønn i 10 uker. Da er man hjemme like mange uker men får mer utbetalt tilsammen på hele perioden.