80-talls klær

majea

Glad i forumet
skal i 80-talls party i september og lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i klær????????????

HM! Jeg kjøpte hele mitt antrekk der da vi var på 80-talls party for en stund tilbake. Ellers har Fretex litt da! [:)]

ORIGINAL: Chinchilla

HM! Jeg kjøpte hele mitt antrekk der da vi var på 80-talls party for en stund tilbake. Ellers har Fretex litt da! [:)]

Hva kjøpte du på hm da? bilde??[;)]

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Det er åttitallsreferanser overalt i motebildet for tiden (i hvert fall er det en del som kler seg slik, og de får øyensynlig tak i klærne sine i relativt up-to-date butikker ifht norsk standard)... Bare google noen bilder, se deg ut noen nøkkelplagg og kjør på.

Det første jeg tenkte på var pannebånd/hårbånd, heavy sminke + rød leppestift, oversized topp som blotter en skulder, tights og leggvarmere og gjerne et par spisse pumps.

Og så tyggis. Tygg den for all del høylytt og overbevisende.

[:D]

Hehe.... jeg kjørte Madonna-looken jeg, for det var hun som var mitt største idol på 80-tallet. Kan legge til at jeg vant beste kostyme! [:D]

Blondetights, skjørt, singlet, smykker og hårpynt er fra HM. Den rosa tightsen under er fra Lindex og skoene er noen gamle skoletter fra Bianco. Sminken er 80 også- spesielt rougen- som er lagt i en bein stripe på kinnbeina, HAHAHAHA!

(Og ja- det er mitt eget hår- noe helt vanvittig tuppert!!!! [8D])

Back
Topp