80 talls fest

Veronica_82

Forelsket i forumet
Min mann og jeg er invitert til en av hans venniners 30 års lag. Det skal være med 80 talls tema og matservering. Jeg er ikke veldig glad i å gå edru på fest, spesielt ikke når det er ventet veldig mye gjester og mange jeg ikke skjenner. Enda værre er det å kle seg ut... Hva ville dere hatt på dere? Jeg har allerede stor mage, og om en mnd når festen skal være er jeg nok enda større.

Jeg tenker at jeg blir med på maten og reiser hjem ikke så lenge etter det. Sikkert hyggelig før folk begynner å bli veldig fulle. Så kan gubben få ta seg en skikkelig fest uten kona på slep. Gøy det og. :)

Bruk en tights me sprek farge å gjerne en litt stor bluse eller ullgenser med et belte i midjen, gjerne mye farger på d også... Bruk litt store plastikk øredobler med knallfarge, å krepp håret:) Smink deg med knallfarge:)
Bli sikkert moro:):)

Lykke til!

ORIGINAL: Bewolf

Bruk en tights me sprek farge å gjerne en litt stor bluse eller ullgenser med et belte i midjen, gjerne mye farger på d også... Bruk litt store plastikk øredobler med knallfarge, å krepp håret:) Smink deg med knallfarge:)
Bli sikkert moro:):)

Lykke til!

må signere denne!! å legg ut et bilde av deg før du går!! [:D]

Easy peasy det nå, 80's is back!! :)

Oversize over skulder genser kort! Med en fresh singlett under, tights og leggvarmere + pumps :)

Kreppa hår, hubba bubba og en dash blå øyenskygge :)

Mannen kan jo gå får lysvasket jeans med en ball genser?
Husk at buksa må være litt kort :P

Back
Topp