8 uker og ul

Sjefsmamma

Elsker forumet
Og alt ser sålangt bra ut med lille spiren min :-) Et lite knøtt på 14 mm og bankende hjerte. Bare en inni der da, var litt spent siden magen stod ut allerede i uke 5. Holder med en altså ;-)

Får ny ul når jeg er 11 uker og får henvisning til Riksen når jeg er rundt 18 uker også bare for å være på den sikre sida. 

Men alt i alt ser dette bra ut og hvis alt fortsetter å gå denne veien ser det ut som det blir en liten baby på meg rundt den 4.januar. 

Sorgen er fortsatt stor etter Samy og det vil den alltid være (noen få insinuerer at det "går over" når jeg får et nytt barn) men dette er uansett den beste medisinen jeg kan få...en ny baby betyr nytt håp og det er akkurat det jeg trenger- et nytt mirakel :-)

Tenk at babyene deres er blitt så store...ser for meg Samy som 6 mnd nå, broren ålte seg alle veier og hadde fått 2 tenner i den alderen...tenker at Samuel sikkert hadde vært litt senere pga alt han har vært gjennom....søtingen min.

Gratulerer med spiren på 8 uker :) Jeg har ikke vært gjennom det du har, men tror nok ikke sorgen over Samuel går over. Tror det blir lettere med tiden når dere får den nye gullklumpen. Mange åndelige mener at et tapt barn sin sjel kommer tilbake i et nytt barn. Masse lykke til uansett. Holder du oss oppdatert? Er så kjekt å lese at dere har nytt håp i den nye spiren.

gravidsol skrev:
Gratulerer med spiren på 8 uker :) Jeg har ikke vært gjennom det du har, men tror nok ikke sorgen over Samuel går over. Tror det blir lettere med tiden når dere får den nye gullklumpen. Mange åndelige mener at et tapt barn sin sjel kommer tilbake i et nytt barn. Masse lykke til uansett. Holder du oss oppdatert? Er så kjekt å lese at dere har nytt håp i den nye spiren.

Takk for det :-) Ja har vært innom tanken selv...burde jo på alle måter være sånn syns jeg, men er vel noe vi ikke får vite i dette livet.

Får nok ikke svar på slike ting så lett nei. Nyt svangerskapet så godt du kan. Vit at dere er i mine tanker :)

Jeg er SÅ glad på deres vegne. Lille spire vil aldri erstatte Samuel på noen måte, men det er et nytt håp! Jeg syns det er så fantastisk at du ble gravid så fort. Unner deg det!

Er stadig innom bloggen din.

Håper du fortsetter å oppdatere oss her, jeg syns det er veldig koselig og føler at du fortsatt hører med i gjengen(selv om det for deg sikkert er veldig tungt å være her inne). 

Herlig!!! Kan ikke skjønne at dere kan ha mer ulykke nå - så håper du klarer å slappe av litt og nyte svangerskapet uten alt for mange bekymringer :)

Jeg kan aldri forestille meg av tapet for Samy "går over", men at man lærer å leve med det... Han følger nok med og heier på dere og den lille han skal bli storebror til <3

Gleder meg til neste oppdatering allerede :D

Så bra at alt står bra til med den lille!! 

Kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å miste et barn.. Ingen kan ta Samuels plass, men ny baby og nytt håp gjør kanskje sorgen lettere å bære? Håper det. Og masse, masse lykke til videre!!

så godt å høre at alt går bra med den lille spiren. Selvfølgelig kan ikke babyen fylle plassen til Samy, han vil alltid ha en plass i hjertet ditt. Selv kan jeg ikke en gang forestille meg tapet ditt, men etterhvert så håper jeg den vonde sorger går mer over til glede og gode minner for den tiden dere fikk sammen. Håper du holder oss oppdatert.

Maanda skrev:
Jeg er SÅ glad på deres vegne. Lille spire vil aldri erstatte Samuel på noen måte, men det er et nytt håp! Jeg syns det er så fantastisk at du ble gravid så fort. Unner deg det!

Er stadig innom bloggen din.

Håper du fortsetter å oppdatere oss her, jeg syns det er veldig koselig og føler at du fortsatt hører med i gjengen(selv om det for deg sikkert er veldig tungt å være her inne). 

Back
Topp