8 uker igjen :)

hope<3

Elsker forumet
Litt merkelig syntes jeg, at det bare er 8 uker igjen ca.. Dætiden har gått fort denne gangen. Håper de siste ukene også går fort :) hvordan går det med dere jenter. Føler dere at tiden går fort?

Har ca. 10 uker igjen nå og føler at tiden har gått utrolig fort. Skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg...

Men har sikkert litt å si at eg har ei på 2år og 10 mnd. som holder meg i sving :) i tillegg til at jeg fortsatt jobber 100%. :)

Har ca. 10 uker igjen nå og føler at tiden har gått utrolig fort. Skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg...

Men har sikkert litt å si at eg har ei på 2år og 10 mnd. som holder meg i sving :) i tillegg til at jeg fortsatt jobber 100%. :)

Nei 8 uker er neimen ikke lange tiden :)

Nja. . . Synes tiden har gått ganske fort,men føler samtidig som om jeg har gått gravid i eeeevigheter ;)

Har tolv uker igjen i morgen :) Tiden har gått kjempefort!! Dette til tross for at jeg er førstegangs, og har vært mye sykemeldt pga bekkenlåsning. Fortsetter det slik blir det omtrent som om jeg skal føde til uka... :p Tenk på så fort det første året kommer til å gå da... Nesten litt trist å tenke på!

Hei

Har også bare 8 uka atte og det er en deilig følelse og vite Begynner å bli litt lei så gler meg til å kunne sove skikkelig igjen og ikke minst få sjå den lille som herjer i min mageHar ikke begynt å ordne til enda er vel litt tidlig så tenkte i slutten av mnd begynnelsen av juni med det.Er noe jeg gleder meg skikkelig til jeg er litt sånn dill og dall person...hihi!!!Jeg har termin den 2juli!

Jeg har termin 21. juli så det er 11 uker igjen, men bare 7 uker til sommerferie og permisjonstid så jeg teller mest ned til det for da skal jeg bare koose meg frem til denne fødselen..

Jeg har 11 uker igjen, men syntes tiden har gått kjempefort egentlig. Har gått mye fortere i dette svangerskapet enn forrige, syntes tiden gikk så sakte sist! Får håpe den siste tiden går like fort som de 30 ukene som har gått :)

Back
Topp