8 uker idag

Jakobe4

Betatt av forumet
Og så ufattelig kvalm...blir jo bare værre og værre... aldri følt meg sååå gravid noen gang...

Jeg ser ikke ut...grå og bleik og pjusk...

Æsj...glede seg til 2 trimester...

Hurra for 8 uker.. men ikke for kvalmen og gråfargen! MEN det er da iallefall et ganske tydelig symptom på at du er gravid.. og det er jo bra :)

Julekulaa skrev:
Hurra for 8 uker.. men ikke for kvalmen og gråfargen! MEN det er da iallefall et ganske tydelig symptom på at du er gravid.. og det er jo bra :)

Føler liksom at di symptomene bare kunne holdt seg unna akkurat nå... Er så slapp og kvalm, helt elendig form...Skjønne rikke ossen jeg skal klare og hente ungene eller holde ut med dem fram til legging...badedag er det og idag...Huff alt er et ork idag... 

Bare klager jeg...hehe...Veldig glad for 8 uker da , ryker stadig nærmere... :P

Julekulaa skrev:

Føler liksom at di symptomene bare kunne holdt seg unna akkurat nå... Er så slapp og kvalm, helt elendig form...Skjønne rikke ossen jeg skal klare og hente ungene eller holde ut med dem fram til legging...badedag er det og idag...Huff alt er et ork idag... 

Bare klager jeg...hehe...Veldig glad for 8 uker da , ryker stadig nærmere... :P

hihi.. jeg har ofte tenkt: hvordan overlever de som allerede har barn dette ;) hihi... Når formen er på verst så forstår jeg godt at du tenker som du gjør altså ;) 

Lykke til med henting og underholdning.. og så håper vi kvalmen snart gir seg :)

Julekulaa skrev:
hihi.. jeg har ofte tenkt: hvordan overlever de som allerede har barn dette ;) hihi... Når formen er på verst så forstår jeg godt at du tenker som du gjør altså ;) 

Lykke til med henting og underholdning.. og så håper vi kvalmen snart gir seg :)

Takk, for og si det sånn så forstår jeg ikke ossen jeg orker dette om igjen og om igjen, men syns jeg har blitt værre denne gangen...Men går over håper jeg...Har liksom hatt fine friske svangerskap tidligere...Så håper ikke jeg skal avslutte med dette..

HURRA FOR 8 UKER!!! OG BARE 4 UKER TIL 2. TRIMESTER FOR DIN DEL

Back
Topp