8 uker i dag :)

Ønskergullnr2

Betatt av forumet
Da var jeg kommet til 8 uker.. :) noen uker til nå så begynner det å bli bra :)
Gleder meg til å komme noen uker lenger så jeg kan tjuvlytte litt med dopplerne for å roe meg ned når bekymringene kommer.. mange som føler det slik her tror jeg ..men snart er vi alle i andre trimester..
Formen er ganske bra her ..litt kvalm men kaster ikke opp , og tidlig trøtt på kvelden pluss litt antydninger i bekkenet..

Hvordan er dere andre som er rundt 8 uker ?? symptomer ?? fin form ??

Jeg er 8+1 i dag. Sliter litt med kvalme og oppkast, men det varierer en del fra dag til dag, og er ikke like intenst som i forrige svangerskap. Ellers blir jeg fort sliten, men merker ellers ikke allverdens av symptomer.
Da jeg var gravid med minsten var jeg veldig bekymret, men denne gangen er jeg mye roligere heldigvis, til tross for at jeg har spottet litt. Men lurer på om jeg skal bestille privat UL bare for å sjekke om det virkelig er liv i magen... :)

Jeg er 7+4 og er bittelitt bekymret denne uka, det var i denne uka jeg mistet sist. Men prøver så godt jeg kan å være positiv og ta det rolig. Synes derfor symptomer er helt toppes!
Er små kvalm stortsett hele dagen, første timen på morgenen er veldig ille men foreløpig ikke noe oppkast. Er kjempe trøtt midt på dagen og har ømme pupper, JIPPI! :) 
Kjente litt i bekkenet i dag.... og nekter å tro å det er kommet for å være... sleit VELDIG med bekkenløsning siste gang og orker ikke å begynne så tidlig som i dag, nei takk, det skal vi vente litt med ;) 
Skal på ul om en uke og gleeeeeeder meg!!! Nekter å tro at det er noe annet en i orden. Mannen skal bli med og gleder seg stort han og. 

Så ja, her nærmer vi oss 8 uker formen er ikke noe for å rope hurra for men vi roper HURRA for det!!! Og håper på et lite nurk i slutten av mars 

Back
Topp