8 uker etter fødsel

ellasMamma

Andre møte med forumet
Hei. Det er nå 2 mnd etter fødsel og jeg har hatt sterke blødninger hele veien. (møkklei) var på etterkontroll igår. Ble undersøkt av fastlege, gjorde en enkel gyn og hun mente at alt så bra ut og at livmoren kjentes helt riktig ut. Men hun synes d var bekymringsverdig at jeg hadde hatt kraftige blødninger med friskt rødt blod i 8 uker, hun henviste deretter til UL. (tar tid før jeg får time der)
Men nå nettopp når jeg var på toalettet kom det en klump ut av underlivet. Minte veldig om de klumpene man kan få dagene etter fødsel bare at denne ikke var helt rød. (mer brunaktig)
Bare lurer på om noen andre har opplevd dette, eller har gått med rester av morkaken i lengre tid, eventuelt fortelle litt om hvordan de hadde det etter fødselen og hva som ble gjort for og få ut restene.
Er litt bekymret og veldig lei av og blø

(ble litt langt det her gitt)

Jeg ville tatt en tlf til føden og spurt de. Kanskje du får komme dit og ta ul, så slipper du å gå og bekymre deg. Selv var jeg ferdig med å blø etter 4 uker.

Jeg hadde noen sånne klumper i forrige uke, var da tre uker etter fødsel, men gav seg så gjorde ikke noe mer med det....

Bestilte legetime i dag jeg men fikk ikke time før neste år, blir ca 8,5 uker etter fødsel tror jeg.... Kontordama mente det ikke gjorde noe..... Heilt glemt å ringe før og er jo lang ventetid for en legetime tydeligvis....

Jeg var 8 uker på min kontroll, så det gjør ikke noe så lenge du føler deg okei :)
Har så og si ikke blødd noe idag så jeg tror rett og slett at når legen trykte på livmoren min så løsnet det som var av rester:)

Back
Topp