8 uker allerede!

Søte Ida :)
Skikkelig luksus at hun legger seg klokka ni! Når får hun mat på natta og når er det dag for hun igjen?
Ja det var helt tilfeldig at jeg prøvde å legge henne for ca 2 uker siden. Og hun har lagt seg fint siden den kvelden :)
Det varierer når hun får mat, men tidligst 02.30. Som regel nærmere 03.00. Inatt og natt til igår sov hun til 05.00 før hun fikk mat :)
Jeg gir henne før jeg står opp med skolebarna, så hun får første måltid for dagen ca 07.00-07.30 :)
Står gjerne opp da, men sovner som regel i vugga etter ei lita stund. På dagen er det ingen faste tider. Hun sover når han er trøtt og får mat akkurat når hun vil :)
Håper det fortsetter sånn som dette!

Jeg trodde aldri det skulle gå å legge henne, men joda, det gikk visst bra.
Litt stusselig å ikke ha baby i fanget om kvelden, men setter nok mer pris på det etterhvert ;)

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Så skjønn :-) Og sterk :-) Legger lillesøster i åtte - nitiden jeg også, setter VELDIG pris på noen timer voksentid før jeg legger meg

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlige Ida :-)
Her har minsten sovna i 19.30-20 tia de siste kveldan... samtidig som storesøster legg sæ..
Litt merkelig ja.. men vi har han i stua tell vi legg oss sia vi bare har ett soverom å æ redd storesøster ska våkne å gå bort t han uten att vi merke d... ;-)

Back
Topp