8 rugedag... noen andre?

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
..... kan d gå litt seinere.... har så lyst på positiv test... men kjenner at tankene heller mot at d nok bli en negativ test.. skal ta blodprøve onsdag... men kanskje jeg skal ta en test før?.... ulidelig spennende dette her... :rolleyes:

Jeg hadde inseminering mandag for snart to uker siden, så skal ta blod prøve på mandag. Har ikke fått positiv test enda, men er kanskje litt anderledes når man har et befruktet egg satt inn.

masse lykke til mandag... tenker eg kjøper en test og tester meg søndag... bare for "morro"... aner ikke om d er forskjell... er helt ny i dette ;)

Jeg har testa i noen dager nå, sikkert bare for å trege meg selv, blir jo bare i dårlig humør. Er nytt for meg Åsså dette, første forsøket våres, så tok vel en rå sjans å tok inseminasjon på første, men vi krysser fingrene:)

Eg har testdato samme dag som deg:) 8.5 med to fryseegg:) Mine siste to. Testa positivt på billigstrimmel i dagtidlig, men det kan nok vera frå halv el.sprøyte satt den 30.4 så blir spennandes på ons! Masse lykke til til deg og håpar du får endo sterkare utslag då. Men såg jo bra ut på din på rugedag 10 då! Du er nok gravid! :)

krysser fingrene og tærne for deg håpomspirenosnart :) jeg hadde bare et egg som utviklet seg perfekt.. så om dette går veien må eg takke høyere makter! dette er sååååå spennende!

Back
Topp