M m_fame Forelsket i forumet 26 Jan 2011 #1 Siden alle er ute å skryter av sine søte små, følger jeg etter! Var på kontroll mandag, 74,5 cm lang. og 11,3 kg lett! hehe ellers setter han seg opp selv, krabber/kryper og kommer seg fram dit han vil.
Siden alle er ute å skryter av sine søte små, følger jeg etter! Var på kontroll mandag, 74,5 cm lang. og 11,3 kg lett! hehe ellers setter han seg opp selv, krabber/kryper og kommer seg fram dit han vil.
T TinaL Forumet er livet 26 Jan 2011 #2 Åhh, så stor han har blitt da :D Og flink som klarer alt det ;)
MetteJ Gift med forumet Augustmødrene 2014 26 Jan 2011 #3 Oj så stor han har blitt [:D] De begynner å bli tunge å bære på nå [X(] [8D] Flink som krabber og sitter [:)] Blir fort mye mer å passe på da [8D]
Oj så stor han har blitt [:D] De begynner å bli tunge å bære på nå [X(] [8D] Flink som krabber og sitter [:)] Blir fort mye mer å passe på da [8D]
1 1984Ida Glad i forumet 26 Jan 2011 #4 Så stor og flink han er da [:)][:)] Artige tider vi er inne i nå [:)] Vi var på 8 måneders kontroll på mandag, min er 9,6 kg og 67 cm. Liten og rund [:D][:D]
Så stor og flink han er da [:)][:)] Artige tider vi er inne i nå [:)] Vi var på 8 måneders kontroll på mandag, min er 9,6 kg og 67 cm. Liten og rund [:D][:D]
C Cecilie87 Elsker forumet 26 Jan 2011 #5 ORIGINAL: lillebebis Åhh, så stor han har blitt da :D Og flink som klarer alt det ;)