8 måneder

marutt

Glad i forumet
Hvordan står det til med babyene og mødrene?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei!
Her går ting i ett som regel, leon krabber helt greit (mister balansen i ny og ne) han vil aller helst krabbe etter pus da, og han vet hva skal lete etter når vi sier pus, prøver til og med å si det selv. Det høres ut som mamma og pus blir de første orda her i hus.
Han liker aller helst å stå på føttene på alle fire, og ikke knærene og prøver å reise seg opp etter bordkantene, så nå er både seng og lekegrind montert til nederst hakk.
Jeg har begynt å jobbe igjen, og har så å si en 50 % stilling men blir som regel litt mer. Pappaen i hus er utrolig flink med leon og jeg kommer alltid hjem til smørblid gutt:)
Ellers har vi hatt en måned (1,5) men sykdom ( forkjølse ) men jeg håper det er på vei vekk nå. Hos dere da, marutt?:)
 
Her går det veldig bra, men merker det er litt mere å passe på nå som hun har blitt så aktiv. Her har hun reist seg en mnd, så her har hun gått langs bordkanten en liten stund. Til og med tatt et par skritt med gåvognen sin. Tror hun kommer til å ta sine første skritt om ikke alt for lenge, for hun slipper seg fra bordkanten stadig vekk:D

Ellers har vi vært på vårt første foreldremøte i barnehagen, og må si jeg gleder meg til å sende henne dit. Tror hun kommer til å kose seg der utrolig godt! Hun er jo så sosial av seg, at det kommer nok til å gå greit :)

Har dere kjøpt inn noe klær og slikt til barnehagestart?
Åssen parkdress har dere kjøpt? legg gjerne ved link:)
 
Her går det også bra, Oscar har begynt å krabbe nå de siste dagene, har bare åla seg fram til nå. Hadde en uke med diaré, og gikk litt ned i vekt. Spiser som en hest nå da :p Hele brødskiver liksom, spiser selv, det er gøy! Vi har flytta, ny leilighet er herlig, selv om det ikke ble huskjøp på oss! Starter bhg i sept, blir spennende! !

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har foreløpig bare nøstebarn sin vinddress (i beige). Må vel kjøpe en vind/vanntett uti oktober tenker jeg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her blir lillemann 9 måneder i morgen, og og reist seg opp etter bordkanter og sofaen i en god stund nå, går litt når vi holder han i hendene. Fått kjøpt sikkelig sko til han for støtte på bena så nå venter vi på de første stega her. Tok ca 1 uke fra han begynte å krabbe litt til han reiste seg opp etter bordkantene. Nå er skuffer, skaper og ledninger kjempe spennede og vi skal rundt å sikre snart!
 
kjenner til den med skuffer, skap og ledninger ;-) Lille gutt tok sine første skritt på tirsdag i forige uke. Men ingen etter det
 
Så gøy! Tar sikkert flere etterhvert som han fått teken på det da!

Jeg gleder meg til de første stega!:)
men blir nok en slitsom tur til usa vi får i august hvis han har akkurat begynt å gå kan jeg tenke meg!:)
 
Back
Topp