8 dpo symptomer og testing

tyren86

Forelsket i forumet
Hei alle flotte damer i dag er jeg 8 dpo. Ganske sikker på det da jeg fikk positiv El test 3 oktober. Hvis jeg har skjønt riktig så skjer eggløsningen da 24 timer etter en positiv El test?

Testet i dag og den var blend hvit. Lyst til å teste igjen i morgen tidelig igjen men kan den bli positiv i morgen da?

Av symptomer jeg har så er jeg veldig kvalm, hodepine, trøtt og rust smak i munnen samt ømme bryster. Vet jo at psyken også kan spille ett spill i disse vente tider .

Noen som har erfaringer? Og som vet om jeg har regnet riktig dpo ?

Takker for alle svar

Hei :) det er fortsatt ganske tidlig, så fullt mulig å få en positiv i morgen :) håper for deg :D

El kan skje fra få timer til 72 timer etter pos el-test. Sikrere når el er kan man bli hvis man temper, for tempen stiger etter el. Vanligvis forsvinner også el-slim eller vanndig utflod også når el har vært. Mange får ikke positiv g-test før nærmere 14 dpo og ikm, så det er absolutt håp om å få positiv test i dagene fremover.

Et befruktet egg bruker ca 2-3 dager på å vandre gjennom egglederen ned til livmor, deretter inntil en uke på å feste seg og ytterligere 3-5 dager på å lage nok hcg til at det slår ut på tester...

Tusen takk for svar jenter :) kan man merke symptomer selv hcg ikke er høy nok til å slå ut på test?

Det er det! Derfor jeg vil vente et par dager til [emoji4]

Gjør det! :D Jeg mente forresten ikke å høres ut som at 10 DPO var fasiten bare fordi jeg fikk positiv test da :hilarious: Har lest om de som har fått før 10 DPO og de som ikke har fått før lenge etter IKM :) Så ingen grunn til å bli skuffa før mensen eventuelt kommer :)

Gjør det! :D Jeg mente forresten ikke å høres ut som at 10 DPO var fasiten bare fordi jeg fikk positiv test da :hilarious: Har lest om de som har fått før 10 DPO og de som ikke har fått før lenge etter IKM :) Så ingen grunn til å bli skuffa før mensen eventuelt kommer :)
Jeg har flere tester hvis det ikke blir noe synlig i morgen [emoji4]

Er denne positiv? Skal sies at jeg tok den på jobb så fikk ikke lest av resultatet før etter en time. Så nå er jeg veldig usikker
Oppdater på hvordan det går da :D
Ja spent :)

Får ikke lastet opp bilde fra den i går :( nå skal jeg stå opp og ta en til :)

Back
Topp