8 dpo, svak svaaak strek?

Lilletrille123

Blir kjent med forumet
image.jpg Heei:). Er det flere enn meg som klarer å se en svak svaak svak strek på den nederste testen?
sambo sier han klarer å se at noe værtfall er der:p
er så redd får at jeg innbiller meg ...synes nesten jeg ser streken bedre på bilde enn i virkeligheten.. er bare 8-9 dpo så er jo enda tidlig , men er jo så lett å få håpe opp når man får slike tester:p

Jeg ser strek i hvert fall... Veldig svak, men den er der.. Eller går øya mine i kryss? Mulig det hadde vært verre hvis du ikke hadde den andre testen rett ved siden av... Det kan lage synsbedrag...

Men jeg skjønner at det er veldig frustrerende!

Om jeg legger godviljen til skimter jeg vell muuuligens en strek, men vent noen dager og test igjen, så får du vell klarere svar :)

Jeg ser en strek!:)
Krysser fingre for at den blir sterkere!;)

Jeg en antydning til en strek ja....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Tusen takk;) hjelper litt på at det ikke bare er jeg som innbiller meg:D
krysser fingrane får tydligere strek om noen dager!
har en god del symptomer og høy temp men hadde en kjemisk forrige måned så ble forsinket eggløsning denne måneden å syklus tull ... Sluttet på p piller i juli og vært prøvere siden septemer med en sa i uke 6 i des å så en kjemisk gravititet sist såå jeg bynner bli ganske frustrert... E det for tidlig å spørre om hjelp hos legen ? er det et krav at det må gå et år før man får hjelp ? Noen som vet?:)
er det noen av dere som er prøvere eventuelt hvor lenge?

Har en ganske god følelse denne måneden såå kanskje det endelig er min tur:)
aah jaja får bare smøre meg inn med en goo dose tolmodighet:)

Må gå ett år før man blir henvist av fastlege, til sykehuset for grundigere sjekk. Va værtfall slik hos oss når vi prøvde :-) tok oss ett år før spira satt :)

Jeg ser en strek :)

Ser streken :) Men hvorfor er den øverste streken sterkere? Er det en nyere test? Om det er det så er det jo bare og gratulere:p

Den øverste er bare en eggløsningstest:)
tok en nye en idag , klare fortsatt å myse en strek der men tror ikke den har blitt noe sterkere sia i går :/
den jeg tok i går var jo på kveldsurin da..
Så jeg venter nåkk enda:)

Den øverste er bare en eggløsningstest:)
tok en nye en idag , klare fortsatt å myse en strek der men tror ikke den har blitt noe sterkere sia i går :/
den jeg tok i går var jo på kveldsurin da..
Så jeg venter nåkk enda:)

Aaah! Du får vente til imorgen, kanskje den er sterkere da ;)

image.jpg
hei heei:)
sniker meg inn med en liten opptadering :)
tok en test i mårrest som jeg synes var litt sterkere enn de forrige testene men var utrolig vansklig å tolke ..
ettersom jeg har vært veldig kvalm i dag så klarte jeg ikke la være å svi av en til test , denne gang en a1 test ..
Prøvde en ny test får nyskjerrigheten sin skyld :p
huff er blitt skikkelig testoman:)
ser dere å streken ??
Har prøvd denne typen før å opplevd falske skyggestreker , men denne virket tydligere ?:) hva synses dere ?

klem:)

Den ser jeg godt, den er vel ikke noe særlig mindre enn man pleier å se 10-11 dpo?! Ikke jeg i alle fall.. veldig spennende dager fremover, men ser jo veldig ut til å gå riktig vei da! =) Lykke til!

(Testoman jeg også, men fant ut at det var lettere å følge med på en type test, enn å ta forskjellige merker att og frem, fordi de slår ut forskjellig på strekene, og vanskelig å avgjøre om den hadde blitt noe sterkere enn det forje merkets strek.)

Back
Topp