Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
æææ hele 8 dager igjen til ul, er REDD og gleder meg masse. blir godt å bli ferdig med den, siden den har vært i tankene de siste ukene:) håper bare alt er bra:)
lykke til alle som skal på ul de nærmeste dagene,spennende:)
Og jeg har bare 7 dager til UL.... Grugleder meg masse... har jo tanker i bakhodet om de som ikke har fått kun positive beskjeder på UL, men gleder meg masse til å se lille knøttet for første gang, og forhåpentligvis få vite kjønn (så lenge vi får en annen enn med Julie - for den dama nekter å se etter kjønn, da hun har tatt feil og blitt anmeldt for det)
spennende, ja tenker jo mye på om alt ikke er som det skal, men man kan ikke ta sorger på forskudd så jeg skal prøve å glede meg å håper de ser kjønnet, å hjelp anmeldt ja,huff. får håpe dere får ei som kan se og si kjønnet :)
8 dager til UL her og :) Gleeder meg så utrolig masse :D Og er selvfølgelig litt redd og, men prøver å ikke tenke så mye på det som kan gå galt. Det blir deilig å få gjort det =)