8. april

St|ne

Forelsket i forumet
God morgen jenter... Dere vil ikke tro hva vi våknet til i dag.. SNØ!!!!!!!!! [:@] Vi har ikke hatt snø siden januar ca og har bare hatt masse fint vær og rundt 7 grader lenge nå, så våkner jeg i dag til snø!!!!! [:@]finn en feil!! håper den forsvinner fort slik jeg slepper å legge tilbake til vinter dekk [8D]
Ellers er formen kjempe topp. Skal til svigers i dag å få komle!!! Jeg elsker komle!! Gleder meg.. Hva er deres planer for 1. påskedag?[:D]

god morgen!

joda,kvikkna fort til i morges når jeg gikk i søvne for å varme flaska til snuppa.snø!!!!!!!helt hvit???trøstet meg med at det lå så tynt lag at det vil forsvinne i løpet av dagen.

men det har snødd siden vi sto opp klokka 07[:@]å vi  som har bytta til sommer dekk på begge bilene å greier[8|]

skal på middag hos bestefaren til lillegull i dag.vist vi kommer oss dit da[:D]

God morgen [:)]

Her er det ikke snø, men overskyet, som forsåvidt er helt
greit for jeg skal på jobb og kjøre laaangt idag.

Også skal jeg nok kose meg med restene av påskeegget
mitt fra igår når jeg kommer hjem ikveld [:D]

Ha en fin dag alle!!!

Ja her våknet vi til ca 4 cm med snø, men heldigvis har mesteparten smeltet bort nå [:D] 

Go morgen! Siden du ikke bor så langt i fra meg, så er der nokk snø her og [:'(] Ikke så glad for der slapse jeg...
Hvor ble det av varmen vi netopp hadde?
I dag skal vi til foreldrene mine å spise middag, nam nam... Greit å slippe å lage det av og til.
Ellers så har vi ingen store planer for dagen. tar det som det kommer.

klem! Ha en fin dag alle sammen[:)]

Tittei.
Tebake fra påskefjelle. Va itj nå særli påskevær da - har blåst å snødd my.
Heim her har de snødd sia vi for - så veranda'n å gård'n va full av snø. Mått måk for å få på plass bila. Har begynt på verandan æ, men ryggen e vond så ska smisk me samboern å få han te å ta resten... E jo de knallvære heim her...

[:-][:-][:-] det kom snø her også!!! blææææ!!! [:'(][:'(][:'(]
Og jeg som skulle få kjøre langt uten snø da gett,
jobben hadde i tillegg lagt om til sommerdekk så da
har jeg sklidd 36 mil idag [:(]

Back
Topp