+ 8, altså: ÅTTE!!! kilo!!!

Jeg har vel lagt på meg rundt 8kg, og jeg er nå 18 uker på vei. Håper ikke jeg vil legge på meg altfor mye i løpet av sv.skapet. Synes jeg har mer enn nok ifra før :P Hehe.
 
+ 4 kg her:-S. 17+1. Har aaalt for mange kilo å drasse på frafør så det gjør ingen ting om det ikke blir så mange fler. La på meg 18 med jenta og 8 med gutten. Så nå er jeg ei dundre på 100 :-(. Haff
 
Hei:)
Har også lagt på meg utrolig mye! 9 kg på 18 uker!! Håper det stagnerer litt snart! 
 
Jeg har gått ned 5.5kg på 18 uker. Og forsetter nedover. Sist gikk jeg opp 3 kg på hele svangerskapet. Og var -23 kg 12 uker etter fødselen. I dag er jeg ca 10kg lettere enn startvekten sist. Jeg håper jeg klarer å komme opp de kg jeg har mistet for jeg VET at de renner av meg etter fødselen igjen. Synes vekten er så forskjellig fra dame til dame under svangerskapet. Min mor gikk ikke opp noe med meg heller. Og gikk ned 3 kg med min søster og gikk opp hele 4 kg når hun skulle ha tvillinger. Tror det er veldig arvelig,men samtidig så er det godt å tenke på at babyen tar det den vil ha uansett hvor mye vi går opp eller ned. 
 
Jeg har lagt på meg ca 3kilo. Er 18+ 3 i dag. Var litt overvektig i utgangspunktet, så har fått beskjed av legen om at jeg ikke trenger å legge på meg mer en 7 kilo.  som hun sa" siden du allerede har litt å ta av":) 
 
Her er jeg ned 2 kg. Har ikke pleid å legge på meg så mye, så håper det holder denne gangen også ;p
 
Back
Topp