8.8 FREDAG ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Heisann. . Ble vekket 6.10, av søtingene. . En smule trøtt etter at jeg la meg for sent :-(

Idag får vi besøk av tante og tremenningen til M og W.
Blir koselig. Blir å reise i blomsterparken, og på flyplassen... stor stas :-)

Og, idag er det godtedag. Begynte med sjokomelk. Deilig :-)

Har dere sovet bra? Noen planer i helgen? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Heisann. . Ble vekket 6.10, av søtingene. . En smule trøtt etter at jeg la meg for sent :-(

Idag får vi besøk av tante og tremenningen til M og W.
Blir koselig. Blir å reise i blomsterparken, og på flyplassen... stor stas :-)

Og, idag er det godtedag. Begynte med sjokomelk. Deilig :-)

Har dere sovet bra? Noen planer i helgen? :-)

Sist i seng og tidligst opp? Greit å få starte dagen med sjokomelk da. Kos dere masse med besøket!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Morn!
Jen våkna av mareritt i natt og var våken 02.45-04, men sov i gjengjeld til 09.30.

Her er det overskya med regnbyger innimellom. Skal prøve å få jobba litt mer ute rundt huset. Har liksom noen uferdige prosjekter på gang..

I går fikk jeg en smakebit fra photoshooten til Jenny og har lagt ut bildet på sommerens fellestråd → secret.

God morgen!

Synd det ble så tidlig morgen på deg Lene! Da er det hvertfall greit med sjokomelk på morgen :P kos dere med besøk:D

Mareritt igjen på Jenny?:( ikke noe gøy! Bilde av Jenny har utrolig fint!:D Herlig jente du har:)

Morgen starta 6:30 her.. skulle gå å varme flaske med mme til Leoh da jeg oppdaget at kjøleskapsdøra ikke var ordentlig lukket! Så mye av maten (mest pålegg) hadde blitt ødelagt:( kjedelig!

Jentene er i bhgen og jeg har ryddet, skiftet på sengene, satt på en maskin og tørket støv før jeg spiste frokost! :) sambo vasket kjøleskapet og annet på kjøkkenet.. så nå gjenstår det å støvsuge og vaske gulv! Ellers ikke noen planer idag:)

God morgen!

Synd det ble så tidlig morgen på deg Lene! Da er det hvertfall greit med sjokomelk på morgen :P kos dere med besøk:D

Mareritt igjen på Jenny?:( ikke noe gøy! Bilde av Jenny har utrolig fint!:D Herlig jente du har:)

Morgen starta 6:30 her.. skulle gå å varme flaske med mme til Leoh da jeg oppdaget at kjøleskapsdøra ikke var ordentlig lukket! Så mye av maten (mest pålegg) hadde blitt ødelagt:( kjedelig!

Jentene er i bhgen og jeg har ryddet, skiftet på sengene, satt på en maskin og tørket støv før jeg spiste frokost! :) sambo vasket kjøleskapet og annet på kjøkkenet.. så nå gjenstår det å støvsuge og vaske gulv! Ellers ikke noen planer idag:)
Whoa, så effektive dere er på morran da!!:) Godt å samarbeide om å få gjort unna litt husarbeid før helga, så slipper man å ha det i bakhodet.

Ja, hun begynner å hylgrine og er helt i ørska (våken, men ikke våken likevel) og ropte etter pappaen sin i natt. Det går skikkelig ut over humøret hennes dagen etter når natta blir sånn. Sur i dag, med andre ord.:p La henne nettopp ned, så da får hun hvilt seg litt.

Hallo, hallo!
Det var ca klin umulig å få gjort noe med begge gutta hjemme i dag. Enkelte dager er de veldig selvgående, men altså ikke i dag :p
Mannen har kommet hjem nå og vi må snart reise for å levere ungene hos mamma og pappa for helgen før vi skal rekke tog.
Jeg er stresset, som vanlig - men det er jo bare tull, vi kommer oss jo av gårde :p
Det ble en altfor kort natt, men det var min egen feil.
Gleder meg til å sette meg på toget og komme frem i kveld og gjøre klart til fest i morgen.
Ha en god helg alle sammen!!

Whoa, så effektive dere er på morran da!!:) Godt å samarbeide om å få gjort unna litt husarbeid før helga, så slipper man å ha det i bakhodet.

Ja, hun begynner å hylgrine og er helt i ørska (våken, men ikke våken likevel) og ropte etter pappaen sin i natt. Det går skikkelig ut over humøret hennes dagen etter når natta blir sånn. Sur i dag, med andre ord.:p La henne nettopp ned, så da får hun hvilt seg litt.

Er på mårran vi gidder mest :P haha.. setter vi oss ned med noe mat og kaffe, så er det lett å bli sittende :P;)
Men godt å få sånt gjort :) og er veldig glad jeg får så stor hjelp:D

Stakkars:( har dere en anelse om hva hun drømmer om da? Her blir dagen dårlig om Liana har mareritt når hun våkner på morgen..

Hallo, hallo!
Det var ca klin umulig å få gjort noe med begge gutta hjemme i dag. Enkelte dager er de veldig selvgående, men altså ikke i dag :p
Mannen har kommet hjem nå og vi må snart reise for å levere ungene hos mamma og pappa for helgen før vi skal rekke tog.
Jeg er stresset, som vanlig - men det er jo bare tull, vi kommer oss jo av gårde :p
Gleder meg til å sette meg på toget og komme frem i kveld og gjøre klart til fest i morgen.

Ha en fin reise og en god helg:D håper du ikke stresset for mye!:P

Er på mårran vi gidder mest :P haha.. setter vi oss ned med noe mat og kaffe, så er det lett å bli sittende :P;)
Men godt å få sånt gjort :) og er veldig glad jeg får så stor hjelp:D

Stakkars:( har dere en anelse om hva hun drømmer om da? Her blir dagen dårlig om Liana har mareritt når hun våkner på morgen..
All ære til dere! Jeg er så treig med å komme i gang på morran, men håper det blir bedre når vesla starter i bhg, for da har jeg litt bedre tid mellom levering og forelesninger.:)

Aner ikke, men hun roper jo etter pappaen sin og vil til han, så kanskje det er traumatisk at han har vært på jobb noen dager denne uka? :p

Hallo, hallo!
Kos dere masse med kjærestetid og bryllup! Kjekt å pynte seg til fest.
Ha ei fin helg!:D

Ha en fin reise og en god helg:D håper du ikke stresset for mye!:P
Nei nå sitter jeg på toget og ungene er avlevert i trygge omgivelser :-p får håpe jeg er i litt bedre mammahumør etter helgen :-D

Surfer mobilt!

All ære til dere! Jeg er så treig med å komme i gang på morran, men håper det blir bedre når vesla starter i bhg, for da har jeg litt bedre tid mellom levering og forelesninger.:)

Aner ikke, men hun roper jo etter pappaen sin og vil til han, så kanskje det er traumatisk at han har vært på jobb noen dager denne uka? :p

Hehe var ikke sånn før.. men har vel blitt vandt med at det er en del å gjøre de første 1-2 timene etter vi har stått opp..så da bare fortsetter vi litt til.. haha :D når tenker du på å levere Jenny om morgen da? Blir spennede med bhg:D

Hmm..ja..haha kan jo være noe så enkelt som det!:P;) her er det mamma som gjelder om nettene!:P

Nei nå sitter jeg på toget og ungene er avlevert i trygge omgivelser :-p får håpe jeg er i litt bedre mammahumør etter helgen :-D

Surfer mobilt!

Det er du sikkert ;) hjelper godt å komme seg litt bort da :)

Det er du sikkert ;) hjelper godt å komme seg litt bort da :)
Ja akkurat nå blir det faktisk litt godt å være bare oss voksne.
Føles litt fælt å si det, men jeg er fortsatt i manko på energi, og de to turboguttene er så aktive (OG helt herlige!!) om dagen :)
Så det blir godt, men også helt fantastisk å komme hjem til dem på søndag :)

Surfer mobilt!

Føles litt fælt å si det, men jeg er fortsatt i manko på energi, og de to turboguttene er så aktive (OG helt herlige!!) om dagen :)

Surfer mobilt!

Syns ikke det er noe galt å innrømme at det er godt uten barn iblandt å ;) og ekstra godt er det jo å komme hjem og få holde de herlige små igjen:D

God kveld :)
Vips så var det kveld igjen :eek:

Idag har vi virkelig vært huslige her, og tatt en mye ettertrengt husvask!!! Rydda, støvsugd og vaska hele huset :) Herlig!

Jeg har vært på shopping i ettermiddag, alene :rolleyes: Brukt resten av gavekortene jeg fikk til bursdagen min ;)

Kjøpte ny matboks og regndress til Hermine, og så har vi snakket endel om barnehagen idag. Hun har vært veldig bastand på at "NEEEEI, Mine skal IKKE gå i bangehagen, Mine bare leke hjemme" :p Men nå har vi snakket om at hun skal være storjente på avdelinga, få drikke av krus og sove på madrass sammen med storungene...tror det hjalp for nå virker hun oppriktig gira :D

Tok med sushi hjem fra senteret etter shoppinga så nå blir det sushi, brus og film :D

Surfer mobilt!
God tur og god helg!

Kos dere masse, det er virkelig fortjent med litt voksentid! :)

Idag har vi virkelig vært huslige her, og tatt en mye ettertrengt husvask!!! Rydda, støvsugd og vaska hele huset :) Herlig!

Jeg har vært på shopping i ettermiddag, alene :rolleyes: Brukt resten av gavekortene jeg fikk til bursdagen min ;)

Kjøpte ny matboks og regndress til Hermine, og så har vi snakket endel om barnehagen idag. Hun har vært veldig bastand på at "NEEEEI, Mine skal IKKE gå i bangehagen, Mine bare leke hjemme" :p Men nå har vi snakket om at hun skal være storjente på avdelinga, få drikke av krus og sove på madrass sammen med storungene...tror det hjalp for nå virker hun oppriktig gira :D

Tok med sushi hjem fra senteret etter shoppinga så nå blir det sushi, brus og film :D

Høres ut som en flott dag :) skulle gjerne hatt litt husvaskmotivasjon! Vi er helt ute av det. Om jeg er heldig så orker jeg en sjau om Lillebror vil være litt alene i Bhg neste uke :-p

Surfer mobilt!

Hehe så herlig og gøy at dere kan snakke sånn til hun:D håper det blir bedre da ;)

Kos dere med sushi, brus og film:D

Hei. Vi har hatt besøk og væry nedi byen å spist pizza. Digg :-)
Mye tull idag og. Mina brukte 1 t og 10 min. Wael brukte 1t og 40 min. Begynner å bli litt slitne nå. Lurer på hvordan det blir til uka.

Vet noen hvor lang tid det det pleier å ta før de er alene i barnehagen? De sa 1-2 uker. Men de legger ikke merke til at vi er det en gang. Løper rundt og storkoser seg. Også har de jo hverandre. Noe som er en trygghet :-)

Hvor lang tid brukte deres barn.?;-)

Hva Gjør dere i kveld? :-D

Back
Topp