Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan visst det. Ved hjelp av en blodprøve.Kan de se det så tidlig I Danmark ?her må man vente til uke 11..
Jeg blir 37 om noen få måneder, så er for "ung" til å ta en test i Norge. Vil bare viteKan jeg spørre hvorfor du skal sjekke det? Er det pga alder?![]()
Takk. Det var derfor jeg ble usikker. Tror kanskje du har rettJeg ville si at uke 10 er dagene imellom 9+0 og 10+0.... Da er du jo i din 10'ende uke, men ville spurt der du skal ta den hva de mener![]()
Det forstår jegJeg blir 37 om noen få måneder, så er for "ung" til å ta en test i Norge. Vil bare vite![]()
Du har nok ingenting å bekymre deg forDet forstår jegJeg ville gjerne ha visst det selv også, men for min del må jeg stole på UL og målinger som blir gjort der. Er vel ikke så høy forekomst når man er under 30?
Jo, men måtte foreslå tidspunkt til time - så sendte avgårde en e-post og ba de velge en time som passet med når de mente jeg var 10 uker - men på en dag som passer megJeg ville definitivt kontaktet klinikken og spurt. Er vel viktig å bestille i riktig uke![]()
Jeg er i samme situasjon. Fylte 37 i september og er for ung. Jeg skal ta ul i uke 12 for å få de til å måle nakkefold. Blir henvist videre til andre tester om den viser noe mistenkelig. ( om jeg har forstått riktig)Jeg blir 37 om noen få måneder, så er for "ung" til å ta en test i Norge. Vil bare vite![]()
Men uke 12 er vel litt sent om man finner ut at det er noe mistenkelig og at det kan feile ungen noe alvorlig - om man ønsker å gjøre noe med det?Jeg er i samme situasjon. Fylte 37 i september og er for ung. Jeg skal ta ul i uke 12 for å få de til å måle nakkefold. Blir henvist videre til andre tester om den viser noe mistenkelig. ( om jeg har forstått riktig)