8-16 (7-15) jobb?

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Dere som har det, hva jobber dere med?
Hvor lang utdanning har du, og hva er begynnerlønn pr år (eller i mnd om du vil utdype)?

Jeg sliter med å finne meg jobb, den må være i barnehagens åpningstid siden jeg er alenemor.
Den bør også av samme grunnene ha såpass årslønn at en kan forsørge en selv+ et barn.

Tips? Må vurdere å ta utdannelse..

kontorarbeid er som oftest på denne tiden. regnskap, revis , bank , apotek.
barnehage er jo noe mange sklir mot når man vil bruke mye tid på barna sine.
ellers lærer og skole

jobber som revisor,
har 3 års utdanning, samt et ekstra med regnskapsføring.
veldig fleksibelt!

kan jobbe hjemme, tidlig eller sent[:)]

Konsulent i staten. Må ha høyskoleutdannelse, ikke så veldig viktig hvilken. Startlønn ca 320'

JObber som finansrådgiver i bank, Lønnen min er 320.000, regner med at det er ca. begynnerlønn. Har bare 1 års høyskole, men de fleste krever bachelor i økononomi...

ORIGINAL: fysio79

Jeg har to bachelorgrader fra Høgskolen, er utdannet både fysioterapeut og ergoterapeut. Begge yrkene har i utgangspunktet 7-15/8-16 i arbeidstid, nybegynnerlønn på 320.000, og 3 års (+ turnusår for fysioterapeut som er lønnet med 90 % av grunnlønn) utdanning.

Tror det viktig at du finner noe du trives i også, ikke bare går etter lønn og arbeidstid, man skal jo tross alt jobbe i noen år...

Har brukt ganske lang tid allerede på å finne noe jeg trives i,
men ingen alternativ går overens med å være alenemor.
Å velge jobb etter trivsel er en luksus jeg ikke har ser jeg,
målet får være å kunne glede seg over å klare seg selv.
Dessuten er miljøet på arbeidsplassen (og derfor de en jobber sammen med) det viktigste for å trives på jobb etter hva jeg har erfart...

Takk for tips alle sammen[:)]

Tja, sambo er tømrer med jobb fra 07.30-15.30, men jeg regner egentlig ikke med at det står øverst på din liste [8D] [:)]