8-16 (7-15) jobb?

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Dere som har det, hva jobber dere med?
Hvor lang utdanning har du, og hva er begynnerlønn pr år (eller i mnd om du vil utdype)?

Jeg sliter med å finne meg jobb, den må være i barnehagens åpningstid siden jeg er alenemor.
Den bør også av samme grunnene ha såpass årslønn at en kan forsørge en selv+ et barn.

Tips? Må vurdere å ta utdannelse..

kontorarbeid er som oftest på denne tiden. regnskap, revis , bank , apotek.
barnehage er jo noe mange sklir mot når man vil bruke mye tid på barna sine.
ellers lærer og skole

jobber som revisor,
har 3 års utdanning, samt et ekstra med regnskapsføring.
veldig fleksibelt!

kan jobbe hjemme, tidlig eller sent[:)]

Konsulent i staten. Må ha høyskoleutdannelse, ikke så veldig viktig hvilken. Startlønn ca 320'

JObber som finansrådgiver i bank, Lønnen min er 320.000, regner med at det er ca. begynnerlønn. Har bare 1 års høyskole, men de fleste krever bachelor i økononomi...

ORIGINAL: fysio79

Jeg har to bachelorgrader fra Høgskolen, er utdannet både fysioterapeut og ergoterapeut. Begge yrkene har i utgangspunktet 7-15/8-16 i arbeidstid, nybegynnerlønn på 320.000, og 3 års (+ turnusår for fysioterapeut som er lønnet med 90 % av grunnlønn) utdanning.

Tror det viktig at du finner noe du trives i også, ikke bare går etter lønn og arbeidstid, man skal jo tross alt jobbe i noen år...

Har brukt ganske lang tid allerede på å finne noe jeg trives i,
men ingen alternativ går overens med å være alenemor.
Å velge jobb etter trivsel er en luksus jeg ikke har ser jeg,
målet får være å kunne glede seg over å klare seg selv.
Dessuten er miljøet på arbeidsplassen (og derfor de en jobber sammen med) det viktigste for å trives på jobb etter hva jeg har erfart...

Takk for tips alle sammen[:)]

Tja, sambo er tømrer med jobb fra 07.30-15.30, men jeg regner egentlig ikke med at det står øverst på din liste [8D] [:)]

Du vet jo hva jeg jobber med og har jobbet med og jeg har ingen spesiell utdannelse.

ORIGINAL: Mikke

Du vet jo hva jeg jobber med og har jobbet med og jeg har ingen spesiell utdannelse.

Jepp, men fikk ikke med meg endringen i arb.tid,
trodde du fortsatt jobbet helg og kveld og jeg[;)]

I krisefall får jeg gå tilbake til å være vaskekjærring tydeligvis,
men jeg tjente aldri nok til å forsørge oss alene da, var aldri en fullstilling tilgjengelig.
Og bransjen er råtten tvers gjennom, når folk må kjempe for å få rett lønn, eller lønn i det hele tatt[>:]

Nå har jeg vel vært i to prosjekt en periode, men i hovedprosjektet mitt så har jeg jo normale arbeidstider. Og fra april skal jeg kun være der.

Er innkjøper i et storkjøkken firma [:D]

Er utdannet hjelpepleier [:-] , men ville ha 8-16 jobb, så jeg søkte for 9 år siden på
en "kontordame" stilling som jeg fikk (uten noe kunnskaper). Søkte på denne jobben
jeg har nå for 7 år siden og har jobbet meg opp fra servicemottak [:D]

Lønna er helt grei [8D]

Jobber innen grafisk design og produksjon.
Har ingen annen utdannelse enn 3 år med tegning, form og farge.

Jobber 8-16 og tjener rundt 330 000 i året.

Gikk ut av skolen våren 2009, fikk jobb før jeg var ferdig. Er da utdannet ingeniør, 3 år på høyskole. Fikk en startlønn på 390' i året og har firmabil som jeg valgte selv, til fri disp. der alle utgifter er inkludert [:D] En grei avtale for min del!!

Litt utdannelse kan nok lønne seg tror jeg.. Men jobbet tidligere som selger, og da behøver man ikke utdanning. Jeg hadde stort sett arb. tid fra 8.30-15.00. Der tjente jeg enda bedre, men det var på provisjon, og det var kun på den ene salgsstanden at salget gikk så bra, så sluttet da vi ble flyttet over til en annen plass..

Lykke til med fremtidig jobb, det er nok ikke lett når man er alene.

Jeg jobber fra 08:00-15:30, og jeg jobber som helsesekretær på sykehus[:)] Det er bare videregående utdanning[:)]

jeg jobber som feier. da er arbeidstiden 07-15...perfekt arbeidstid når man er alenemor....

Jeg er utdannet helsesekretær. Og der tror jeg man kan få seg jobb med fine arbeidstider [:)] Håper å få meg jobb innen det når permisjonen er over.

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Jeg jobber fra 08:00-15:30, og jeg jobber som helsesekretær på sykehus[:)] Det er bare videregående utdanning[:)]

Hvor på sykehus jobber du?

jeg var postsekretær på medisinskavdeling for noen år siden. Kanskje ikke så veldig artig, så håper å få jobb et annet sted på sykehuset.

ORIGINAL: trøndermamma84

Lærer[:D] 08.00- 15.30!

Lærer, 8-17 og deretter et par timer på kvelden... forskjell på bunden arbeidstid og reell arbeidstid...

Jeg jobber 08 - 15.30. Er tannhelsesekretær

maler, og jobber fra 8-15.30[:)]

Back
Topp