8+0 idag

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Tiden frem til uke 12 går sakte.. Teller dag for dag. Mannen er fortsatt bortreist og kommer hjem om nesten 2 uker.

Skal på arbeidshelg i helga så håper dagene går fort og at trettheten avtar snart :singing:

Noen andre som også er 8+0 idag?

God helg alle sammen :D

Jeg er 8+0 i dag :) syns faktisk de siste to ukene har flydd av sted. Også har jeg eksamen om 3 uler og bachelor oppgave som skal leveres om 2 uker så regner med at de neste ukene også vil fly fort avgårde :)

Haha, sakte!? Jeg er fortsatt på 4-tallet! 5 uker i morgen... Kjipt å ha termin så seint i måneden i en termingruppe ;)

Er 8+0 I morgen, så neeesten:p hehe.. synes tiden frem til nå har gått overraskende raskt! Håper siste del av trimesteret også gjør det :) er allerede lei av å være trett og kvalm.. gleder meg til bedre tider i 2. Trimester :D

er 8+0 i morgen :) bare 4 uker igjen til 12. uke :-D jeeeejjj :) skal ha eksamen om 1r dager, og er kvalm og dårlig... lurer fælt på kordan det skal gå :) endten går det bra, eller så går det over :) god helg til dere også :-)

Last edited:
Haha, sakte!? Jeg er fortsatt på 4-tallet! 5 uker i morgen... Kjipt å ha termin så seint i måneden i en termingruppe ;)

Haha, ditto! Var sånn sist også :p

Jeg er 8+0 i dag :) syns faktisk de siste to ukene har flydd av sted. Også har jeg eksamen om 3 uler og bachelor oppgave som skal leveres om 2 uker så regner med at de neste ukene også vil fly fort avgårde :)

Tror kanskje jeg bruker for mye tid på gravid apper Google og babyverden derfor tiden går sakte. :hilarious: 7+1...7+2... 7+3... Galskap :p Får prøve å være litt mere sosial så tiden går litt raskere, men er så trøtt :singing:

Lykke til med bachelor !! :)

er 8+0 i morgen :) bare 4 uker igjen til 12. uke :-D jeeeejjj :) skal ha eksamen om 1r dager, og er kvalm og dårlig... lurer fælt på kordan det skal gå :) endten går det bra, eller så går det over :) god helg til dere også :)

Lykke til med eksamen :happy:

Back
Topp