8+0 i morgen, ingen kvalme

Babymama#2

JuniBaby
Sommerfuglene <3
Hei! I morgen er jeg akkurat 8 uker på vei i følge menstermin, men jeg har ikke kjent meg noe kvalm (heldigvis). Men jeg er fortsatt livredd for at kvalmen plutselig skal bli kastet over meg... Er det sannsynlig at jeg nå plutselig kan bli super kvalm, eller kan jeg være ganske trygg på at jeg slapp unna?

Hilsen ei som sliter med psykelig angst for å bli kvalm :oops: :p :rolleyes:

Jeg ble uke kvalm før uke 10/11 med førstemann... Så det er desverre ingen garanti, men vil jo tro at sjansene er mindre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble kvalm rund uke 3, å nå er går jeg inn i uke 8, altså 7+0 :) å min blir bare værre og værre.. :-/

Ah da er du heldig.. Jeg har vært kvalm siden uke 4-5 kanskje men begynte og kasteopp når jeg var 6+6.. imorgen er jeg 9 uker og virker ikke som det gir seg med det første :confused:

Jeg var kvalm fra ca uke 4 og frem til uke 8.. Etter det har jeg bare vært litt småkvalm her og der, men ingenting i forhold til de første ukene! Så kanskje du er heldig og slipper unna :) Men alle er jo forskjellig.

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Ikke godt å si.. De fleste blir jo kvalme før/rundt den tiden. Er du heldig slipper du unna, men samtidig er du nok ikke "sikret" på noen måte. Men skjønner at det ikke er godt å gå rundt å være redd. Ønsker deg masse lykke til!

Ingen garanti der gitt :p forrige svangerskap begynte jeg å bli kvalm i uke 9 og begynte å kaste opp i uke 12-13 og slik fortsatte det til hun ble født... Denne gang begynte jeg å bli kvalm i uke 6, og begynte å kaste opp 5 dager etter...

Æsj, håper jeg slipper unna! Har vært tider hvor jeg har vært litt uggen liksom, men ikke noe utenom det. Tusen takk for alle svar. Får fortsette å be til høyere makter om å slippe jeg :) hehe

Back
Topp