7mnd kaldt hode

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Min lille på snart 7 mnd er blek og kald i generelt hele hode. Merket det nå kl 0230. Det er ca 19 grader på rommet.Er på 3 uka med tetthet, snørr, surkling og tung pust. Noen som har vært borti lignende? Det er ikke vært feber.

Vi har vært på legevakta på søndag, kom ambulansepersonell på mandag, var på sykehuset mandag, og var hos lege igår hvor det ble tatt neseprøve.

Hvordan går det med den lille?[emoji173]

Hvordan går det med den lille?[emoji173]️[emoji171]

God bedring :Heartred

Hvordan går det? Ringte du legevakt?

Hvordan går det med den lille?[emoji173]

Hvordan går det med den lille?[emoji173]️[emoji171]

God bedring [emoji813]red
Snuppa har rs virus, og det hadde storebror på 2 år og 10 mnd og[emoji30]
Så det eneste vi har fått beskjed om å gjøre er å bruke saltvann og nesesug, samt puste i forstøverapparat. Mammahjertet har det så vondt av å se hvor sliten hun er av tetthet og snørr. Men blir det ingen bedring snart, så må jeg forlange at de tar henne inn på sykehuset

Så det eneste vi har fått beskjed om å gjøre er å bruke saltvann og nesesug, samt puste i forstøverapparat. Mammahjertet har det så vondt av å se hvor sliten hun er av tetthet og snørr. Men blir det ingen bedring snart, så må jeg forlange at de tar henne inn på sykehuset
Trodde de skulle på sykehus når det er rs virus?[emoji20] Med en sånn liten en hadde jeg forlangt å vært på sykehus. Usj a meg[emoji174] Får vondt av deg og den lille ikke minst. Ville kontakten legen igjen om det ikke er bedring til i morgen[emoji173]

Huff høres ikke bra ut[emoji173]️ ja lytt på mammahjertet og be om det du føler er riktig. Håper virkelig at hun kommer seg fort. Sender deg en stor klem[emoji173]️

Huffda, god bedring til lille.

God bedring!! :Heartred
Håper dere får tett oppfølging.

Ringte sykehuset , fikk til svar at alderen hennes og oppover gjorde de ikke så mye annet nesestell og saltvann . Så da skal vi bare fortsette hjemme med pusting , saltvann og nesesug

God bedring!

Min eldste sønn fikk RS-virus da han var 1 år og 10 mndr. Han ble innlagt i 3 døgn.

Back
Topp