7dpo...

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Venter på at post dama skal komme så jeg kan teste billitest...håper de kommer i dag..
Skal teste hveeeeer dag helt til jeg får positiv (eller mens :-( .....-men det skal jeg ikke få!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Har bestemt meg for at jeg er gravid!

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Fikk negativ i dag. 6-7 dpo. Spiller ingen rolle det? Får snart tester i posten og skal gjøre det samme som deg :p

Fikk negativ i dag. 6-7 dpo. Spiller ingen rolle det? Får snart tester i posten og skal gjøre det samme som deg :p
He he!! Ja!! Var jo seff negativ i ettermiddag når jeg fikk de. Prøver igjen på morran!! :-D

Ja nå får vi noen spennende dager fremover ho hi hi!!!

Herlighet så irritabel jeg er for tiden. Jeg sitter og vrir meg i lidelse når mannen forteller fra jobben. Vil bare skrike "greeeit, nå kan du holde kjeft. jeg bryr meg ikke og orker ikke høre mer på den kjedelige historien diiiin". Stakkars mann :p

Herlighet så irritabel jeg er for tiden. Jeg sitter og vrir meg i lidelse når mannen forteller fra jobben. Vil bare skrike "greeeit, nå kan du holde kjeft. jeg bryr meg ikke og orker ikke høre mer på den kjedelige historien diiiin". Stakkars mann :p
Ha ha ha der har du meg også i dag!! Har bedt han om å ikke snakke til meg i dag, for sitt eget beste :p

Eg tok og test i dag, ingen antydning t strek :( men får testa på søndag og tirsdag i gjen .. Har kje ikm før neste fredag

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app:)

Det er jo mer vanlig å få negativ test enn positiv test så tidlig selv om man er gravid, så det betyr ingen verdens ting. Testet negativt så tidlig sist også, jeg :)

Har også fått to veldig negative. Tr kommer søndag om hun kommer. Men de siste dagene har jeg følt mye rart på kroppen, kan være enten sterke mens symptomer eller gravid. :)

Back
Topp