Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tinkaling
ORIGINAL: PippiLottis
ORIGINAL: Tinkaling
spebarns tiden kunne sambo også være den late drittsekken. vi hadde det ikke så bra sammen da på andre nivåer heller.
men nå er det anderledes. i helgene har vi avtalt at jeg står opp tidlig på lør og han søn. er det ferie, blir det anhver dag. og vi syns det er greit[:D]
det er ikke så uvanlig å ha det som dere har det nå.
tror uasnsett at ikke noen ville la datteren ligge med bæsj oppover ryggen og mens hun skriker gi henne smokk og gå å ligge seg igjen
nei det hadde han kanskje ikke gjort, men ikke så langt unna heller, han er en trøtt type og vanskelig å vekke[8D]
vi hadde sånne dager og da ble som regel jeg jaga opp[:'(] glad den tiden er over nå[&o]
ORIGINAL: lenemor
Har du forklart at det er viktig at han følger opp slike ting? Om det vanligvis er du som gjør det så kanskje han ikke skjønner at du forventer at han skal trå til? Mannen min tok ting som en selvfølge, og jeg var kjempeirritert og frustrert, helt til jeg innså at han ikke visste hva slags forventninger jeg hadde til han... da ble hverdagen en helt annen. (Og selvsagt burde disse fedrene forstå slikt av seg selv, men når vi mammaer har gjort alt og plutselig en dag innser at vi trenger å hvile litt og at fedrene må trå til så må de faktisk få beskjed om det... menn er enda dårligere tankelesere enn oss)
ORIGINAL: susip3ws
Fy faen at de går an å oppføre se så jævla drittsekk! Å mot sin egen unge. JA e hadde nokk gått fra han får e hadde nokk ikkje orka å vært ilag me nokken som satt se sjøl foran alle. Å sulte sin egen unge å la den ligge i sin egen dritt, ja da e man så ego at man ikkje ser nokke anna.
Å e tror nokk e hadde fått gjort de slik at han ikkje hadde fått hatt ungen aleine til han satt hennes behov først. Får å sulte sin egen unge å ikkje skifte på den e omsorgssvikt, JA uansett om de e en time. 1 time e lenge får en liten baby.
E BLIR FAKTISK SÅ FORBANNA AT E KUNNE TENK ME Å KLAPPA TE DINNA FYREN DIN[:@][:@][:@][:@][:@] E sjønna godt at du ikkje vill la han ha ho aleine. Tror du nokk har de bedre utn han.