:(

Snart mamma til 2

Flørter med forumet
fikk baby watcher i dag, men fant ikke hjerte lyden, hmm var vanskelig det gitt. noen som har noen tips?
ble litt skuffet

Har aldri prøvd sånn før, så vet desverre ikke. Men det kan jo fortsatt være veldig tidlig. Legen min ville ikke lete etter hjertelyden i går siden det litt blir mer stress ut av det en kos siden det kan være veldig vanskelig å finne den.

Håper du finner den snart [:)]

Jeg fant heller ikke hjertelyden til og begynne med, men så leste jeg på pakken at jeg måtte bruke vann eller olje[8|], så brukte litt vann og fant hjertelyden med en gang! Mn har ikke funnet den igjen etter det[:-]
Er foresten angelsound jeg har..

jeg bruker babyolje til angelsound, du burde nok bruke noe til babywatcher og hvis det ikke følger med noe.  er ikke så lett å finne de små da.. men hvis du leter en stund og langt nok ned så kanskje du finner den[:)]  man er jo klar over at sjansen for å finne den så tidlig er liten, så da burde man jo ikke bekymre seg hvis man ikke finner den...

jeg finner min i hårfeste der nede, litt over..... lå midt på når jeg sjekka, har bare sjekka en gang og var da 11+6. 

Lykke til [:)]
Du må ha god tålmodighet[;)]

det er fortsatt veldig tidelig og derfor ikke så lett å finne hjertelyden. Men bare prøv deg og vær litt talmodig

Hei hei! Eg har også babywatcher og e jo 14veke på vei men har ikkje hørt hjertelyden endo =(
men håper eg finner den snart..[;)] føle alle finner den so tidlig liksom, so får jo heilt panikk her;P
Hehe. Men visst du har hørt det på ul. så står nok alt bra til, og trur ikkje du trenger å beskymra deg!
Men e da masse rare lyder når du bruker babywatcheren? hørest jo ut som ein tornado inni min mage[8D]
Masse masse skurring og sonn..
Lyke til vidare vertfal[:D]

Back
Topp