.

Ja, det virket veldig gøy. Tenkte jeg måtte komme meg ut å bade litt, kjenner det hjelper på bekkenet :) Men vet ikke om jeg skal ta det nå eller det neste kurset da.. Må tenke litt på dt der :) Vet du hvilken dato det starter i oktobr?

Oi, tror kanskje jeg også skal melde meg på!!!

Gikk på det sist, men etter en gang fikk jeg nyrebekkenbetennelse og deretter 7 urinveisinfeksjoner på rad, så da ble jeg anbefalt å ikke gå på det [8D][8D][8D]

Men - det var jo ikke bassengtreninga som gjorde at jeg fikk dritten da, så jeg tror jeg skal prøve igjen gitt.

Når var det dere andre gikk egentlig? Jeg gikk i september 07, tror jeg, men var der bare en gang da.

Jeg var også på høsten 07, var nok samme kurset da [:)] Meld deg på!!
Og nyrebekkenbet med påfølgende uvi hørtes forresten ikke noe herlig ut, nei! [:'(]

Meldte meg på jeg også nå.

Måtte gjøre det med forbeholdt om at formen min blir bedre da, for jeg klarer jo ikke gjøre noe annet enn å sove og spy for tida, men håper jo jeg skal bli bedre til OKTOBER.

Og - så kult at vi gikk på samme kurset da [:)][:)] Jeg husker bare noen ansikter fra den gang siden jeg bare var der en gang.

Da har jeg også meldt meg på :) Et lite spørsmål til dere fra Haugesund: Jeg har ikke bodd her så lenge, og har derfor ikke fastlege her. Har til nå gått på kontroller til lege på Bleikmyr legesenter, men har endt opp med forkjellige leger hver gang. Tenkte å skaffe meg en fastlege så jeg får litt bedre oppfølging. Noen som anbefaler en bra lege?

Jeg melder meg nok på i løpet av uka ;)

Når det gjelder lege så vil jeg ikke anbefale Jan Fyllingen. Heller ikke Ragnhild Stuve. Vet begge disse har ledige plasser. Jeg skal selv bytte, men klarer ikke bestemme meg. Er hos Fyllingen nå, men blir hele tiden dytta til kona, Elen Marta Hovig, for han tar seg ikke av noe kvinne-relatert..
Oldemor klager over Tor Johannesen, så han vil jeg heller ikke til. Ellers har jeg gått til Apeland, han har vært flink, men jeg byttet av personlige årsaker..

Jeg vet hvor jeg ikke vil gå, men klarer ikke å finne noen jeg vil gå til...

Tar gjerne imot råd fra andre om gode fastleger i området jeg og :)

ORIGINAL: tunafish

Da har jeg også meldt meg på :) Et lite spørsmål til dere fra Haugesund: Jeg har ikke bodd her så lenge, og har derfor ikke fastlege her. Har til nå gått på kontroller til lege på Bleikmyr legesenter, men har endt opp med forkjellige leger hver gang. Tenkte å skaffe meg en fastlege så jeg får litt bedre oppfølging. Noen som anbefaler en bra lege?

Virker ikke som det er så skrekkelig mye å velge i egentlig, var i alle fall ikke det sist jeg var inne på NAV sine sider og sjekka.

Jeg går til en lege på Bleikemyr legesenter, og valgte ham egentlig fordi det var praktisk å ha jordmor og lege på samme sted (det viste seg at det var også nå som jeg har et over gjennomsnittet komplisert svangerskap, så kan legen og jordmora lettere kommunisere). Han er sympatisk og grei han altså, selv om jeg ikke synes jeg har fått så god oppfølging som jeg burde. (det synes ikke jordmor heller...)

Er veldig fornøyd med hun turnusdama på Bleikemyr også jeg, men går vel kanskje ikke an å velge henne som fastlege.......[8|]

Og - jeg signerer Squakky på det aller sterkeste, ikke velg Stuve. Jeg hadde henne sist og jeg fikk ikke en gang timer, så jeg endte opp med å bare gå til jordmor og med å bytte lege midt i graviditeten.

Nei, det gjelder å holde seg oppdatert på nav sine sider. Men slik jeg forstår det, så vil en jo helst ha de som har fullt med pasienter, for da må de jo være flinke. Men siden de også gjerne har fullt og det er vanskelig å få time, så vil man jo ha de med få pasienter.. Så jeg leter etter en med få ledige pasienter, og generelt sett få pasienter :) Vanskelig dette med leger..

Fant flere jeg ville unngått hvis jeg var deg, og det er de på Legesenteret Sør ;)

Tunafish!!!!

Er hett tips. Var inne og så på lista nå, og sambo og svigers har Teis Quale, og han skal være kjempeflink og er grei!!!

Han har mange pasienter da, men han har aldri hatt ledig på de tre årene jeg har bodd her hjemme i Haugesund i alle fall, men nå har han tjue ledige.

Verdt et forsøk kanskje. Holder til å Bleikemyr også, og det er praktisk, for hvis han har fullt og babyen din trenger legetime, så får du på dagen hos turnuslegene (det har i alle fall jeg fått når min har hatt øyebetennelser).

sÅ gøy dere har meldt dere på!! [:)]

Elisabeth Mattson i Tysvær er veldig flink og grundig. Hun har ikke så mange pasienter heller, ettersom hun er ganske ny.
kommer også raskt til på legesenteret og du slipper sjelden å vente lenge på å komme inn. Har kanskje skjedd en gang at jeg har måttet vente en time. Jeg har ikke henne, men vurderer å bytte.

Og Fleur, håper virkelig formen din blir bedre snart! Slitsomt å ha det så lenge da!

ORIGINAL: Mathildaa

Og Fleur, håper virkelig formen din blir bedre snart! Slitsomt å ha det så lenge da!

Tusen takk for det <3 <3 <3

Er skrekkelig slitsomt, har jo ikke noe liv [:'(][:'(][:'(]

..men får håpe det kanskje bedrer seg snart i alle fall.

Fleur!! Tuusen takk for tipset. I november flytter vi til Bleikmyr og siden jeg har startet å gå der passer jo det perfekt! Har allerede byttet, så da håper jeg han er en bra fyr :)
ORIGINAL: Fleur

Tunafish!!!!

Er hett tips. Var inne og så på lista nå, og sambo og svigers har Teis Quale, og han skal være kjempeflink og er grei!!!

Han har mange pasienter da, men han har aldri hatt ledig på de tre årene jeg har bodd her hjemme i Haugesund i alle fall, men nå har han tjue ledige.

Verdt et forsøk kanskje. Holder til å Bleikemyr også, og det er praktisk, for hvis han har fullt og babyen din trenger legetime, så får du på dagen hos turnuslegene (det har i alle fall jeg fått når min har hatt øyebetennelser).

Har selv vært hos han på legevakten og han virka veldig okei, og samboeren min og familien har hatt ham i årevis og er veldig fornøyd, så tror han skal være bra altså.

Hadde det ikke vært for at jeg er gravid og er i en slags prosess med min lege, hadde jeg byttet jeg også.

Skal dere flytte til Bleikemyr, ja? Synd da, for da kommer vi ikke på samme barselgruppe [:D] men kanskje vi møtes på vanngym [:)][:)][:)] Har dere kjøpt hus?

Hei!
E denna vanngymen kun for dåke hgsd- damer, eller e da mulig for andre i haugalandsområdet å melda seg på og? Og kor melde ein seg på? Kunne veldig godt tenkt meg da, me har ikkje slike tilbud på her eg bur, slite  med bekkenvondt..

Bur på Bømlo eg då, så langt e da, men da e ikkje noko hinder! :) Iallefall viss det berre er ein gong i veka :)

Har ikke fått svar på påmeldingen jeg heller altså, men regner med det kommer etter hvert, er jo ei stund til kurset starter.

Ser i alle fall at kursansvarlig er hun samme som var kursansvarlig sist.

Back
Topp