.

Ole Brumm

Forumet er livet
.

Jeg har i løpet av de siste par dagene kjent at det er bevegelse der inne[:D] Kan nok ikke si jeg kjenner helt konkrete spark, men er sikker på at det må være h*n og ikke fantomføleleser eller noe annet. Er også 2. gangs og man sier at det ikke er uvanlig at man kjenner liv tidligere da.

jeg er jammen ikke sikker hvor tidlig man kan kjenne det.
men vist det er "spark" du har kjent så er jo det kjempemorro[:)]
jeg er åsså andre gangs gravid[:)]

Ja tror nok at det er mulig å kjenne noe nå, ja... Husk at vi som er andregangs, lettere vet hva vi skal kjenne etter. [:)] Har kjent "noe" der nede noen ganger i dag jeg også.. En sånn bølgende bevegelse på en måte. Men er jo likevel ikke 100% sikker på at det er bebisen, da...[:)]

Oi, så mange som tror de har kjent noe! [:D]
Kos dere med bevegelsene! Kjempe artig at det kanskje er babyen!! [:D]

Tror også jeg har kjent noe[:)] Ikke spark, men litt sånn som om noen kiler meg i magen.

ORIGINAL: Grete71

Ja tror nok at det er mulig å kjenne noe nå, ja... Husk at vi som er andregangs, lettere vet hva vi skal kjenne etter. [:)] Har kjent "noe" der nede noen ganger i dag jeg også.. En sånn bølgende bevegelse på en måte. Men er jo likevel ikke 100% sikker på at det er bebisen, da...[:)]

Synes det var en god beskrivelse av det jeg kjente[;)]

Ja, det er en herlig tid nå.. kjenner bevegelser om kveldene, og er ikke lenger i tvil [:D] Dette er mitt fjerde svangerskap.

ja, jeg kjenner også at det er liv der inne. Ikke spark enda, men sånn bobbling, bevegelser. Kjenner det tydelig og har ikke noe tvil om at det er den lille. 

alt er jo mulig, men syns kanskje det er i tidligste laget, men at man kan kjenne babyen det går nok an... jeg syntes jeg kjente spark i uke 12 eller 13 med andre mann og tok angelsounden rett opp der jeg hadde kjent det rett etterpå og der var hjertelyden...   jeg tror de "fleste" kjenner fostervannet, at det kan være den bølgende kilende følelsen og ikke babyen sånn direkte,men bevegelse av fostervannet.. æsj jeg er håpløs på å forklare hehe men det går nok an å kjenne den ja, men vil anta at de fleste tilfeller er andre ting man kjenner...[:)]

er litt i tvil om hva jeg kjenner, men gleder meg over de små blaffene som kommer. føler meg litt mer gravid med en gang![:)]

Trallala..... her kommer jeg tuslende som er førstegangs og sier at jeg har kjent aktivitet der inne en liten stund nå. [:D] Hehe... folk lurer vel på om jeg er helt på tullerusk... [8D] Men jeg kjenner at det må være noe fordi det er en så rar følelse som jeg ikke har hatt i magen min før... Som om noe bare dytter borti i forbifarten inni der liksom... Er så rart og jeg blir liggende våken av og til om kveldene å bare kjenne på at det er veldig til aktivitet der inne. [:D] Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til den blir større og begynner å leke ping-pong med innvollene mine... [8D] Men må si jeg gleder meg til å være så langt på vei at ikke folk bare rister på hodet av meg og tror jeg er helt på tullerusk når jeg sier at jeg kjenner noe der. [;)] 

Tanken har slått meg også flere ganger om det er fosterbevegelser eller luft i magen...aner ikke jeg altså hva det er jeg kjenner på... [8D]

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: Grete71

Synes det var en god beskrivelse av det jeg kjente[;)]

Helt enig, nesten litt sånn ekkel følelse nesten[:D] , tredjegangs..

Jeg kjente "spark" i uke 13 med førstemann, så det kan helt sikkert ha vært det du kjente:)

Eg har og kjent kiling, bobling langt nede så langt at det ikkje kan ver magen.. Kjenner igjen følelsen fra sist gang. På Ul hoppa babyen opp og ned inni magen og sparka i "veggen". Når en vet koss det kjennes trur eg det er vanskelig å blande det med luft i magen jallall....

Back
Topp