--

BAMBI84

Glad i forumet
--

Jeg testet 1 dag før IKM.

DPO - betyr det Dager På Overtid?

Nei. dager etter eggløsning ;-) På engelsk. Hvordan skrives det da... DaysPastOvulation er det vel.

Testet ikke før dagen etter mensen sku vore på plass... men med førstemann visste eg at vi var gravide ei uke før test :)

Hvordan visste du det da? bare følte det på kroppen?

første gang følte eg det på heile meg at nå var det en baby på gang :) Nå merket eg ingenting annet enn at eg har fått syyykt uren hud og litt større sovehjerte eneste.. litt ligamentsmerter rett etter mensen men that's it :)  føler meg sje særlig gravid at det gjør no..  :P

jeg testet positivt 3+4, eller 11 dpo! på utvanna ettermiddagsurin..er ikke helt 100% sikker på når el var, men det finner vel legen ut om noen uker [;)] tror og håper at jeg har regnet et par dager feil [;)]

Jeg testa i går på ettermiddagen, var da 3+5.. Plussen var veldig klar og tydelig:) Men har egentlig kjent på meg at jeg var gravid, så det var ingen overraskelse..

jeg testet  1 uke etter at jeg skulle ha mensen trur jeg var ca 5 uker på vei eller noe slik:) men prøvde å ta en test 2 dager etter jeg skulle ha mensen men da var den negativ:S

--

Jeg testa 2 dager før ikm.... eller 12 dpo...

Back
Topp