Synne* Elsker forumet 7 Jul 2009 #1 Har sett minnestunden til MJ nå .. Så dattra hans snakke om faren sin isted .. Hoff ..
Klarte ikke finne på noe nytt... Glad i forumet 7 Jul 2009 #2 Har selv ikke nor forhold til verken MJ som person eller musikken hans. Men klart dette er trist for familien. Og barna er vel ikke så store?
Har selv ikke nor forhold til verken MJ som person eller musikken hans. Men klart dette er trist for familien. Og barna er vel ikke så store?
Synne* Elsker forumet 7 Jul 2009 #3 ORIGINAL: mitt eget firkløver Har selv ikke nor forhold til verken MJ som person eller musikken hans. Men klart dette er trist for familien. Og barna er vel ikke så store? Har ikke noe sånn spesielt forhold til han jeg heller .. Men noen av musikken hans er bra [:)] Men bare så den minnestunden likevell ..
ORIGINAL: mitt eget firkløver Har selv ikke nor forhold til verken MJ som person eller musikken hans. Men klart dette er trist for familien. Og barna er vel ikke så store? Har ikke noe sånn spesielt forhold til han jeg heller .. Men noen av musikken hans er bra [:)] Men bare så den minnestunden likevell ..