:(

*Laila*

Forumet er livet
Da anser jeg første fryseforsøk som over...var på legekontoret med urinprøve i dag,fremdeles negativ hcg prøve[:(]hun lab dama ringe på en gynekolog der og spurte om jeg skulle fortsette på crinone og progynova,for mensen har jo fremdeles ikke kommet,men hun mente at hcg skulle ha slått ut nå om jeg var gravid,så da er jeg vel ikke det[:(]
klarer liksom ikke helt slå d fra meg kjenner jeg siden mensen ikke er kommet,også har jeg så mye stikninger der nede og skikkelig kvalm,men det kan vel kanskje være crinonen og progynovan??!!vet ikke...

Da får jeg bare prøve å nyte sommeren,så blir det vel ett nytt fryseforsøk i august kanskje[:)]må nå hvertfall ringe de etter ferien[;)]

Ønsker dere en riktig god sommer jenter[:D][:D]

å nei.[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]..eg hadde virkeleg trua på deg nå....Dette var trist da....

Prøv å nyt sommeren og lykke til i haust...'

klem frå meg

Dette var veldig trist. Jeg vet at alle disse medisinene kan utsette mensen desverre så noen kommer på utur, det er veldig fortvilende for da er liksom håpet der enda. Jeg håper du klarer og lade batteriene fram til neste forsøk og håper spiren sitter da [:D] stor klem til deg

ORIGINAL: ElinR

uff dette var kjempetrist[:(][:(][:(][:(]

da er d bare å lade opp til nytt forsøk til høsten, krysser alt for deg da[;)][;)][;)]

sign

Det var leit å høre[:(]... Håper sommer allikevell blir fin og at dere koser dere[:)]

Back
Topp