Da anser jeg første fryseforsøk som over...var på legekontoret med urinprøve i dag,fremdeles negativ hcg prøve[:(]hun lab dama ringe på en gynekolog der og spurte om jeg skulle fortsette på crinone og progynova,for mensen har jo fremdeles ikke kommet,men hun mente at hcg skulle ha slått ut nå om jeg var gravid,så da er jeg vel ikke det[:(]
klarer liksom ikke helt slå d fra meg kjenner jeg siden mensen ikke er kommet,også har jeg så mye stikninger der nede og skikkelig kvalm,men det kan vel kanskje være crinonen og progynovan??!!vet ikke...
Da får jeg bare prøve å nyte sommeren,så blir det vel ett nytt fryseforsøk i august kanskje[:)]må nå hvertfall ringe de etter ferien[;)]
Ønsker dere en riktig god sommer jenter[:D][:D]
klarer liksom ikke helt slå d fra meg kjenner jeg siden mensen ikke er kommet,også har jeg så mye stikninger der nede og skikkelig kvalm,men det kan vel kanskje være crinonen og progynovan??!!vet ikke...
Da får jeg bare prøve å nyte sommeren,så blir det vel ett nytt fryseforsøk i august kanskje[:)]må nå hvertfall ringe de etter ferien[;)]
Ønsker dere en riktig god sommer jenter[:D][:D]