Synne* Elsker forumet 22 Jun 2009 #1 Må bare ta kveld nå kjenner jeg! [&:] Er veeldig slapp å meget kraftig hodepine! Skal på jobb imorgen klokken 07.00 - 14.00 .. Men klarer ikke det om jeg våkner å er i samme form! [&:] Har hatt denne hodepinen flere ganger idag! Sliter litt! God natt alle sammen ! =D
Må bare ta kveld nå kjenner jeg! [&:] Er veeldig slapp å meget kraftig hodepine! Skal på jobb imorgen klokken 07.00 - 14.00 .. Men klarer ikke det om jeg våkner å er i samme form! [&:] Har hatt denne hodepinen flere ganger idag! Sliter litt! God natt alle sammen ! =D
Synne* Elsker forumet 22 Jun 2009 #2 ORIGINAL: Sikon Sliter en del med hodepine selv nå for tiden! Håper det blir bedre! [:)] God natt [:D] Det håper jeg også! Klarer ikke å gå slik nå lenge nei.. God natt! =D
ORIGINAL: Sikon Sliter en del med hodepine selv nå for tiden! Håper det blir bedre! [:)] God natt [:D] Det håper jeg også! Klarer ikke å gå slik nå lenge nei.. God natt! =D
Synne* Elsker forumet 23 Jun 2009 #3 Hehe [8D] Våknet idag å var i samme form.. Ble hjemme fra arbeid.. Skal til jordmor idag da.. Klokken 2.. Så får høre hva hun sier [:)]
Hehe [8D] Våknet idag å var i samme form.. Ble hjemme fra arbeid.. Skal til jordmor idag da.. Klokken 2.. Så får høre hva hun sier [:)]