Ikke i bruk
Forumet er livet
.. innlegg skrev dere fra i går kl 9 til i dagtidlig kl 8
Kjempebra! Hvor mange er målet i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må du legge hobby sakene dine til side og bare være herFlest kanskje?![]()
Hahahaha. Får drive med hobby samtidig som når Kakemonster88 leser xDDa må du legge hobby sakene dine til side og bare være her![]()
Hehe, eller vente med hobby til mandag xDHahahaha. Får drive med hobby samtidig som når Kakemonster88 leser xD
Hobby venter aldri! ALDRI SIER JEG! [emoji91]Hehe, eller vente med hobby til mandag xD
Hehe forum og er hobbyHobby venter aldri! ALDRI SIER JEG! [emoji91]
Du får lage noen tråderDet var jo mindre enn dagen før, så tenker vi må ha mer idag![]()
Hobby venter aldri! ALDRI SIER JEG! [emoji91]
Ja skal se ka æ får tilDu får lage noen tråder [emoji14] for å si det slik dagen før stod eg for ganske høy andel av dem.. i går mye mindre aktiv, men alle trådene hjelper på nye innlegg
Ja ikke alltid like lett alltidJa skal se ka æ får tilHar vært litt mindre aktiv selv siden igår kveld- fått familiebesøk på overnatting så vil ikke sitte så mye på mobilen da [emoji41] Men får litt tid seinere idag: D
Hahaha! Godt jeg ikke er alene! Jeg prioriterte bok i flere timer istad [emoji14]Hobby venter aldri! ALDRI SIER JEG! [emoji91]
Kor man sjekker den lista?[emoji205]Ja ikke alltid like lett alltid [emoji14] så på topp 100 listen i går og i dag var jeg falt ned hele 10 plasser!![]()
Topp 100 ser man på generelt. På topp 100 mars. Ting man kan vinne der ogsåKor man sjekker den lista?[emoji205]