..

Synne*

Elsker forumet
Blir gaaal snart! Vet ikke hva jeg skal gjøre [&:]

Vi skal jo på sykehuse til klokken 9 på mandag.. UL..
Så muligens abort etterpå om vi bestemmer oss etter UL.. Er såå vanskelig [&:]

Tenker på alt..
Hvordan det kan være med 2, hvordan Markus kommer til å reager om det kommer en til nå, om vi får det til (angående her vi bor å økonomi)

Så har svigermor sakt noe om at jeg å samboeren ikke kommer til å få det lett framover, men hun kan ikke si noe om det gjelder om vi beholder eller tar abort, valget blir enda værre når hun sier noe sånt å ikke kan si hvorfor!!
Syns det er litt dårlig gjort av henne å da, når hun vet at det allerede er et vanskelig valg!!

uff... ja, er litt dårlig gjort av henne å bare si sånn...
hvor langt er du på vei nå da? er nok en vanskli situasjon ja, jeg har også tenkt en del på hvordan vi skal klare oss økonomisk, siden jeg ikke har fast jobb, og vi har nettop kjøpt oss nytt hus, men vi tar en dag av gangen, og skal få det til på et vis:)

Håper dere klarer å ta den avgjørelsen som er rett for dere. *klem*

ORIGINAL: Luna_girl

uff... ja, er litt dårlig gjort av henne å bare si sånn...
hvor langt er du på vei nå da? er nok en vanskli situasjon ja, jeg har også tenkt en del på hvordan vi skal klare oss økonomisk, siden jeg ikke har fast jobb, og vi har nettop kjøpt oss nytt hus, men vi tar en dag av gangen, og skal få det til på et vis:)

Håper dere klarer å ta den avgjørelsen som er rett for dere. *klem*

Ja, det var det..
Er ca 9 uker..

Det er ikke lett nei [&:]

huff, stakkars dere.. Kan ikke være et enkelt valg.
Lykke til i alle fall!!

Ikke noe lett valg å ta. Det viktigste er at dere gjør det som er rett for dere. husk ikke la deg presse til et valg som er feil for deg er vel det beste rådet jeg kan komme med.

Synes hun svigermora di virker litt teit, hun burde jo faktisk støtte dere og spesielt deg i denne situasjonen. Men ikke la henne bestemme eller legge noe ekstra press på dere.

Masse lykke til

ORIGINAL: Pernillen

Lykke til i alle fall!!

Takk !

ORIGINAL: Fjåsa

Ikke noe lett valg å ta. Det viktigste er at dere gjør det som er rett for dere. husk ikke la deg presse til et valg som er feil for deg er vel det beste rådet jeg kan komme med.

Synes hun svigermora di virker litt teit, hun burde jo faktisk støtte dere og spesielt deg i denne situasjonen. Men ikke la henne bestemme eller legge noe ekstra press på dere.

Masse lykke til

Nei, dette er det værste jeg har vært borti [&:]

Ja, men idag sa hun noe mere angående det hun sa..
Det var noen som vi viste om som skal ha nå samme tid som oss, å da regner jeg med at hun tenker om vi tar abort, så kan det bli vanskelig for oss når de som skal ha rundt samme tid som vi får baby, åsså bli vi sittende å tenke at nå har vi å egentlig skulle hatt en liten/lita ei..

Du må huske å oppdatere oss når dere har tatt et valg..

Du må huske å oppdatere oss når dere har tatt et valg..

Ja, jeg skal det .. Blir vel imorgen vil jeg tro ..

ORIGINAL: Synne*

Blir gaaal snart! Vet ikke hva jeg skal gjøre [&:]

Vi skal jo på sykehuse til klokken 9 på mandag.. UL..
Så muligens abort etterpå om vi bestemmer oss etter UL.. Er såå vanskelig [&:]

Tenker på alt..
Hvordan det kan være med 2, hvordan Markus kommer til å reager om det kommer en til nå, om vi får det til (angående her vi bor å økonomi)

Så har svigermor sakt noe om at jeg å samboeren ikke kommer til å få det lett framover, men hun kan ikke si noe om det gjelder om vi beholder eller tar abort, valget blir enda værre når hun sier noe sånt å ikke kan si hvorfor!!
Syns det er litt dårlig gjort av henne å da, når hun vet at det allerede er et vanskelig valg!!

det er deres valg 100%, det er dere som å leve med valget som blir tatt

samtidig har jo på en måte svigermora di rett. tiden fremover vil sikkert bli vanskelig uansett hva dere velger.  

ORIGINAL: S.Reve

Håper at dere blir enige med dere selv om hva som er rett for dere!
Det er det som blir det rette,klem fra oss!!

Takk!

Lykke til i alle fall!!

Jeg var på sykehuset idag.. Meen, klarte det ikke!
Tok UL, var rundt 9 uker.. 9 + 4 ..

Etterpå sa hun at om jeg skulle ta abort, så måtte jeg ta det på den medisinske måten..
Å det gjør jeg ikke!!
Ligger ikke våken med smerter å presser ut det selv !!

Det var en grund til at jeg ønsket kirurgisk om vi skulle ta abort!
Meen, er bare samboeren som er litt usikker nå.. Vet ikke hva jeg skal gjøre for at han skal bestemme seg!?

uff utrolig vanskelig valg, eg skal si deg eg forstår kossen du har d. eg e i samme situasjon selv . vett ikke om eg sga beholde eller ikke ennå. vil så gjerne beholde barnet men sambo ønsker ikke.

Det er 110 % ditt valg om hva du gjør [:)]. Jeg personlig kan ikke skjønne hva du egentlig stusser med når du først er blitt gravid og er så langt på vei [:)]. Men nå er jeg i mot abort å da!!! Jeg ble gravid for tre år siden og visste at jeg ble alene og det valget tok jeg og har ikke angret ett sekund [:)]. Uansett masse lykke til

Han har jo ikke akkurat flust med tid heller, da..
Tror nok du bare må gi han en deadline..
Uffameg..

Back
Topp