"70 talls veggplater"

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Slike brune "panel lignende plater", dere skjønner hva jeg mener?

Noen som vet om det går ann og male over disse, og få ett nogenlunde bra resultat. Sitter malingen greit på di liksom?

Det man kalte "fattigmannspanel" ? sånn som skal se ut som panel, men du ser det er tynne plater lissom?

Prøvde en gang, funket ikke helt bra.

Vi har malt over. Funker fint, det.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Vi har mala over koreapanelen vår, dvs hadde fagfolk til å gjøre det, men det ble veldig bra det :) Godt å få vekk det brune og orange som var her ;)

Slike brune "panel lignende plater", dere skjønner hva jeg mener?

Noen som vet om det går ann og male over disse, og få ett nogenlunde bra resultat. Sitter malingen greit på di liksom?
Vi har eikepanel i hele leiligheta vår! Har malt alt sammen! Gikk aldeles strålende! Er flere år siden nå og ser fortsatt fint ut:)

*Surfer mobilt*

Ja vi hadde det i stua når jeg var lita. Var ikke lenge brune før mamma malte de. Ble malt flere ganger. Ikke no problem :)

Supert! :) Takk for svar! Da prøver vi oss på og male de. Mye mindre jobb, og billigere, enn og fjerne alt og sette opp nytt. :)

Koreapanel kan fint males ja, lurt å starte med heftgrunning sikkert.

Vask det godt først. Mulig dere må finpusse det og. Bruk grunning, og så mal flere strøk.

Fra min futuristiske aiPædd

Pappa har malt sine og det gikk helt fint, grunnet først så malingen holdt bedre:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp